autor: Maciej Myrcha
Game Boy Micro - 150,000 sprzedanych egzemplarzy w pierwszym tygodniu
Pierwszy tydzień sprzedaży w Japonii najmniejszego członka rodziny Game Boy, nazwanego Micro, rozwiał obawy co do jego obecności na rynku. W wymienionym okresie sprzedawcy oddali w ręce graczy 150,000 egzemplarzy GBM.
Pierwszy tydzień sprzedaży w Japonii najmniejszego członka rodziny Game Boy, nazwanego Micro, rozwiał obawy co do jego obecności na rynku. W wymienionym okresie sprzedawcy oddali w ręce graczy 150,000 egzemplarzy GBM.
Tym samym "zaklejono" usta krytykom, którzy twierdzili, iż firmie Nintendo nie uda się już wycisnąć więcej pieniędzy ze starzejącej się bądź co bądź marki Game Boy. Jak widać jednak, sprawdza się powiedzenie "stare ale jare" - wystarczy ubrać urządzenie w nowe szatki, poddać drobnemu liftingowi i już konkurent dla PSP i paradoksalnie dla innego konia ze stajni Nintendo, DS, gotowy.
Europejska premiera Game Boy Micro będzie miała miejsce 4 listopada, wtedy to również zobaczymy, czy gracze ze starego kontynentu obdarzą konsolkę podobną estymą co ich koledzy zza oceanu.