Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 lutego 2008, 14:43

autor: Piotr Doroń

Frontlines: Fuel of War z multiplayerem dla 50 osób

Ciekawymi informacjami podzielił się z użytkownikami oficjalnego forum Frontlines: Fueal of War przedstawiciel firmy Kaos Studios. Mianowicie poinformował on, że Frontlines w wersji na konsolę Xbox 360 oferować będzie sieciową rozgrywkę toczoną na bardzo pojemnych serwerach.

Ciekawymi informacjami podzielił się z użytkownikami oficjalnego forum Frontlines: Fueal of War przedstawiciel firmy Kaos Studios. Mianowicie poinformował on, że Frontlines w wersji na konsolę Xbox 360 oferować będzie sieciową rozgrywkę toczoną na bardzo pojemnych serwerach.

Dokładnie rzecz ujmując – sprawa dotyczy walk z udziałem pięćdziesięciu graczy, rozgrywających mecz w tym samym czasie, na terenie tej samej lokacji. Oznacza to, że Frontlines: Fuel of War zdobędzie miano najlepszej konsolowej produkcji pod względem rozbudowania systemu rozgrywki sieciowej (do tej pory tytuł ten dzierżyło Resistance: Fall of Man, umożliwiające toczenie bitew dla maksymalnie czterdziestu graczy). Pomogą w tym dedykowane serwery, udostępnione przez wydawcę gry, czyli koncern THQ.

Co ciekawe, w trakcie testów producenci gry toczyli bitwy, w których brało udział nawet 75 graczy. Niemniej jednak w pełnej wersji gry liczba ta zostanie nieco ograniczona. Zapewne z uwagi na potencjalne opóźnienia w rozgrywce, które przy tak sporej liczbie grających osób mogłyby występować nader często.

W chwili obecnej nie wiemy czy w przypadku pecetowej wersji Frontlines: Fuel of War będziemy mieć do czynienia z podobnie rozbudowanych trybem multiplayer. Sprawa ta zostanie najpewniej wyjaśniona w ciągu kilku najbliższych dni.

Wszystkim zainteresowanym tematem polecamy zapoznanie się z podstawowymi informacjami o grze zebranymi na łamach naszej Encyklopedii. Przypominamy również, że europejska premiera edycji na konsolę Xbox 360 i komputery klasy PC odbędzie się już 29 lutego.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej