Frontlines: Fuel of War z multiplayerem dla 50 osób
Ciekawymi informacjami podzielił się z użytkownikami oficjalnego forum Frontlines: Fueal of War przedstawiciel firmy Kaos Studios. Mianowicie poinformował on, że Frontlines w wersji na konsolę Xbox 360 oferować będzie sieciową rozgrywkę toczoną na bardzo pojemnych serwerach.
Ciekawymi informacjami podzielił się z użytkownikami oficjalnego forum Frontlines: Fueal of War przedstawiciel firmy Kaos Studios. Mianowicie poinformował on, że Frontlines w wersji na konsolę Xbox 360 oferować będzie sieciową rozgrywkę toczoną na bardzo pojemnych serwerach.
Dokładnie rzecz ujmując – sprawa dotyczy walk z udziałem pięćdziesięciu graczy, rozgrywających mecz w tym samym czasie, na terenie tej samej lokacji. Oznacza to, że Frontlines: Fuel of War zdobędzie miano najlepszej konsolowej produkcji pod względem rozbudowania systemu rozgrywki sieciowej (do tej pory tytuł ten dzierżyło Resistance: Fall of Man, umożliwiające toczenie bitew dla maksymalnie czterdziestu graczy). Pomogą w tym dedykowane serwery, udostępnione przez wydawcę gry, czyli koncern THQ.
Co ciekawe, w trakcie testów producenci gry toczyli bitwy, w których brało udział nawet 75 graczy. Niemniej jednak w pełnej wersji gry liczba ta zostanie nieco ograniczona. Zapewne z uwagi na potencjalne opóźnienia w rozgrywce, które przy tak sporej liczbie grających osób mogłyby występować nader często.
W chwili obecnej nie wiemy czy w przypadku pecetowej wersji Frontlines: Fuel of War będziemy mieć do czynienia z podobnie rozbudowanych trybem multiplayer. Sprawa ta zostanie najpewniej wyjaśniona w ciągu kilku najbliższych dni.
Wszystkim zainteresowanym tematem polecamy zapoznanie się z podstawowymi informacjami o grze zebranymi na łamach naszej Encyklopedii. Przypominamy również, że europejska premiera edycji na konsolę Xbox 360 i komputery klasy PC odbędzie się już 29 lutego.