Forza 2 już w 60 klatkach na sekundę
Wygląda na to, że problemy z utrzymaniem stałej ilości klatek animacji w grze Forza 2 zostały rozwiązane. Pomogła w tym tajemnicza linia kodu.
Wygląda na to, że problemy z utrzymaniem stałej ilości klatek animacji w grze Forza 2 zostały rozwiązane. Pomogła w tym tajemnicza linia kodu.
Pierwsze informacje o niestabilnej animacji dobiegły graczy podczas trwania Tokyo Game Show 2006 oraz imprezy X06 zorganizowanej w Barcelonie 27 września. Szczęśliwie dla posiadaczy Xboksa 360 to już przeszłość. Jak poinformował Che Chou, jeden z twórców serii Forza Motorsport, gratulacje należy składać Chrisowi Tectorowi. Programista ów zbudował bowiem „magiczny kod, który spowodował, że gra jest aktualnie renderowana w 60 klatkach na sekundę przy wykorzystaniu wszystkich najważniejszych efektów graficznych i przy włączonym HUDzie”. Przypomnijmy, że poprzednia odsłona serii, wydana na pierwszego Xboksa, działała jedynie w 30 klatkach. Nie przeszkadzało to jednak ogłosić jej jedną z najlepszych gier wyścigowych poprzedniej generacji. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym miejscu.
Forza 2 zostanie wydana na początku przyszłego roku.