autor: Mateusz Kądziołka
FIFA 12 taka sama na wszystkich platformach
David Rutter – główny projektant gry FIFA 12 – ujawnił w wywiadzie dla naszego serwisu bardzo ciekawą informację dotyczącą najnowszej odsłony piłkarskiego cyklu od EA. Obiecał on, że zespół EA Sports postara się, by wersje FIFA 12 na wszystkie najważniejsze platformy (PC, Xbox 360, PlayStation 3) były identyczne.
David Rutter – główny projektant gry FIFA 12 – ujawnił w wywiadzie dla naszego serwisu bardzo ciekawą informację dotyczącą najnowszej odsłony piłkarskiego cyklu od EA. Obiecał on, że zespół EA Sports postara się, by wersje FIFA 12 na wszystkie najważniejsze platformy (PC, Xbox 360, PlayStation 3) były identyczne.
Z pewnością jest to niezwykle pozytywna wieść dla pecetowych fanów cyklu, którzy nie dysponują konsolami obecnej generacji i z zazdrością spoglądali w kierunku znajomych zagrywających się w, co tu dużo ukrywać, lepszą wersję FIF-y 11. W najnowszej edycji ma się to jednak zmienić i jak zapowiada Rutter: „ciężko pracujemy i robimy, co w naszej mocy, aby w tym roku edycja PC była dokładnie taka sama jak na Xboksa 360 i PlayStation 3”. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z tym planem, FIFA 12 będzie pierwszą od kilku lat odsłoną serii identyczną na wszystkich głównych platformach sprzętowych.
Oczywiście to nie jedyne ciekawe informacje, jakie udało nam się uzyskać o najnowszej odsłonie piłkarskiego cyklu od EA, będącego najważniejszym konkurentem serii Pro Evolution Soccer. Zapowiedź podejmuje temat nowego silnika fizycznego, systemu zwodów, mechaniki obrony oraz usprawnień sztucznej inteligencji wirtualnych zawodników. Zachęcamy do lektury.