Fatigue - zapowiedziano izometryczną przygodówkę w klimacie horroru
Zapowiedziano utrzymaną w klimacie psychologicznego horroru przygodówkę Fatigue. Zaoferuje ona rzadko widywaną w tym gatunku izometryczną perspektywę, a klasyczne rozwiązywanie zagadek zostanie wzbogacone elementami survivalowymi.
Nieposiadający jeszcze nazwy niezależny zespół, na czele którego stoi Samuli Jolkio, zapowiedział swój pierwszy projekt. Okazała się nim przygodówka Fatigue, która zaoferuje klimat horroru, skomplikowane zagadki logiczne oraz widok izometryczny. Projekt zmierza obecnie wyłącznie na pecety i twórcy nie są jeszcze gotowi podać planowanej daty premiery. Umieścili za to swoją grę na Greenlight, gdzie dzięki głosom oddanym przez użytkowników chcą wywalczyć sobie dystrybucję w serwisie Steam.
Gracze wcielą się w policjanta imieniem John Foley, pełniącego rolę detektywa w wydziale zabójstw. Od pewnego czasu bezskutecznie próbuje on rozwiązać sprawę zabójstwa mężczyzny imieniem Larry Seinfeld. Determinacja bohatera w końcu przeobraża się w obsesję i zaczyna negatywnie odbijać się na jego zdrowiu psychicznym oraz wynikach zawodowych. Skutek tego jest taki, że ostatecznie zostaje on zwolniony z pracy. Foley oficjalnie postanawia udać się na wypoczynek do niewielkiego miasteczka Pine Lake, ale w rzeczywistości wybiera to miejsce z innego powodu. W mieścinie doszło bowiem do morderstwa, które podejrzanie przypomina to, co spotkało Seinfelda.
Większość kampanii rozegra się wewnątrz hotelu, w którym zatrzyma się bohater. Budynek ten jest również miejscem, gdzie dokonano interesującego nas zabójstwa. Wydarzenia obserwować będziemy z perspektywy izometrycznej, a większość rozgrywki przypominać ma klasyczne przygodówki. Podczas zabawy będziemy więc eksplorowali lokacje, prowadzili rozmowy, gromadzili przedmioty i rozwiązywali zagadki logiczne.
Do tych przygodówkowych mechanizmów dodane zostaną lekkie elementy survivalowe. Kierowany przez nas policjant będzie bowiem w fatalnym stanie, zarówno pod względem umysłowym, jak i fizycznym. Dlatego gracz zmuszony zostanie do zadbania o to, aby Foley dotrwał do końca opowieści. Konieczne ma być więc regularne wynajdowanie sposobów na podreperowanie jego zdrowia i niwelowania skutków jego problemów psychicznych.