Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 stycznia 2008, 11:50

Famitsu publikuje ranking najlepiej sprzedających się gier na Xboksa 360 w Japonii

Redaktorzy japońskiego magazynu Famitsu ujawnili dane dotyczące sprzedaży gier na Xboksa 360 w Kraju Kwitnącej Wiśni. W zestawieniu uwzględniono produkty nabyte przez posiadaczy tych konsol, w ciągu całego ubiegłego roku.

Redaktorzy japońskiego magazynu Famitsu ujawnili dane dotyczące sprzedaży gier na Xboksa 360 w Kraju Kwitnącej Wiśni. W zestawieniu uwzględniono produkty nabyte przez posiadaczy tych konsol, w ciągu całego ubiegłego roku.

Famitsu publikuje ranking najlepiej sprzedających się gier na Xboksa 360 w Japonii - ilustracja #1
Lost Odyssey

Wyniki nie są rewelacyjne, ale trudno się temu dziwić, skoro Xbox 360 sprzedaje się w Japonii bardzo słabo. Famitsu twierdzi, że w 2007 roku kupiono tylko 257.841 konsol wyprodukowanych przez koncern Microsoft. Największy konkurent tego urządzenia – PlayStation 3 – okazał się lepszy o ponad milion sprzedanych sztuk...

A oto opublikowana przez magazyn Famitsu lista. W ostatniej kolumnie podano liczbę sprzedanych kopii gry w 2007 roku:

1.

Lost Odyssey

91.177

2.

Ace Combat 6: Fires of Liberation

89.463

3.

Halo 3

83.502

4.

The Elder Scrolls IV: Oblivion

72.274

5.

Eternal Sonata

70.436

6.

Gears of War

68.720

7.

Blue Dragon

68.500

8.

Assassin’s Creed

49.202

9.

Idol Master

48.695

10.

Dynasty Warriors 6

47.219

11.

Forza Motorsport 2

31.255

12.

Crackdown

28.588

13.

Call of Duty 4: Modern Warfare

25.901

14.

Test Drive Unlimited

25.788

15.

Beautiful Katamari Damacy

24.747

16.

Armored Core 4

21.096

17.

Dead Rising (Platinum Collection)

20.828

18.

Kingdom Under Fire: Circle of Doom

19.563

19.

Idol Master (Platinum Collection)

19.339

20.

Earth Defense Force 3

18.997

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej