Fahrenheit wraca do świata żywych
Niektórzy z was przed ponad rokiem słyszeli może o ciekawie zapowiadającej się epizodycznej grze przygodowej, pt. Fahrenheit, zrealizowanej w stylu znanym np. z serialu Twin Peaks. Jej producent, studio Quantic Dream (twórca m.in. Omikron: The Nomad Soul), na początku roku 2002 zawiesił prace developerskie z przyczyn finansowych i wydawało się, że Fahrenheit przejdzie do historii jako jeden z setki innych nigdy nie ukończonych tytułów. Jednakże po roku od owej chwili w sieci pojawiły się doniesienia, iż Quantic Dream znalazł wydawcę i gra zostanie ukończona.
Niektórzy z was przed ponad rokiem słyszeli może o ciekawie zapowiadającej się epizodycznej grze przygodowej, pt. Fahrenheit, zrealizowanej w stylu znanym np. z serialu Twin Peaks. Jej producent, studio Quantic Dream (twórca m.in. Omikron: The Nomad Soul), na początku roku 2002 zawiesił prace developerskie z przyczyn finansowych i wydawało się, że Fahrenheit przejdzie do historii jako jeden z setki innych nigdy nie ukończonych tytułów. Jednakże po roku od owej chwili w sieci pojawiły się doniesienia, iż Quantic Dream znalazł wydawcę i gra zostanie ukończona.
Zgodnie z informacjami podanymi przez serwis adventuregamers.com pierwszy epizod gry został już ukończony i producent otrzymał od nowego wydawcy 18 miesięcy czasu na finalne zrealizowanie całości gry, po czym zostanie ona wydana w wersji Retail. Na chwilę obecną nie znana jest nazwa owego wydawcy, nie wiadomo też, czy gra będzie publikowana w epizodach w Internecie jak pierwotnie planowano. Na razie strona gry jest martwa, jednakże w niedługim czasie powinna się na niej pojawić jakaś informacja wyjaśniająca zaistniałą sytuację.
Poniżej podstawowe informacje dotyczące gry:
Fahrenheit to w pełni trójwymiarowa gra przygodowa zrealizowana w konwencji thrillera paranormalnego, coś w stylu popularnego niegdyś serialu Twin Peaks. Akcja rozgrywa się w Nowym Jorku w roku 2005. Miastem wstrząsa nagle fala brutalnych morderstw. Zwykli, prawi obywatele zabijają nieznanych sobie ludzi w miejscach publicznych, sami nie wiedząc czemu to robią i co ich do tego skłoniło. Policja jest bezradna – zarówno ofiar jak i sprawców nie łączy ze sobą nic, poza samym rytualnym morderstwem. Lucas Kane jest kolejną osobą, która dokonała bestialskiego mordu. Kane nie wiedząc czemu, zabija obcego sobie mężczyznę w restauracji, a teraz nawiedzany przez dziwne wizje ucieka przed policją i usiłuje dowiedzieć się co się stało – dlaczego zabił... Gracz może rozwikłać tą zagadkę wcielając się zarówno w Kane’a jak i inspektor Carle Valenti, która wraz ze swoim partnerem Tylerem Milesem zajmuje się sprawą owych morderstw.