Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 listopada 2005, 07:10

Fable 2 w produkcji?

O tym, że powstanie sequel gry Fable na konsolę Xbox 360, oficjalnie dowiedzieliśmy się w kwietniu bieżącego roku od jednego z przedstawicieli Microsoft Game Studios. Shane Kim nie zdradził wówczas żadnych konkretnych informacji na temat projektu, twierdząc jedynie, że jest on w planach firmy. Przez kolejnych siedem miesięcy w tym temacie panowała kompletna cisza...

O tym, że powstanie sequel gry Fable na konsolę Xbox 360, oficjalnie dowiedzieliśmy się w kwietniu bieżącego roku od jednego z przedstawicieli Microsoft Game Studios. Shane Kim nie zdradził wówczas żadnych konkretnych informacji na temat projektu, twierdząc jedynie, że jest on w planach firmy. Przez kolejnych siedem miesięcy w tym temacie panowała kompletna cisza...

Fable 2 w produkcji? - ilustracja #1

Wczoraj na łamach serwisu Computer and Video Games opublikowano interesującą wiadomość, w której redaktorzy magazynu zdradzili kilka szczegółów dotyczących Fable 2. Rewelacje pochodzą od anonimowego informatora, który podobno rozmawiał na temat gry z samym Peterem Molyneuxem. W drugiej odsłonie cyklu ponownie przeniesiemy się do świata znanego z pierwowzoru, gdzie rozpoczniemy żywot jako mały chłopiec. Tym razem jednak nie będziemy przemierzać fantastycznych krain sami, ale w towarzystwie szczeniaka. W trakcie gry piesek ulegnie identycznym zmianom charakteru jak jego pan. Tylko od gracza zależeć więc będzie, czy stanie się on pokojowo nastawionym i radośnie merdającym ogonem pudlem, czy też krwiożerczą bestią z piekła rodem. Anonimowy informator dowiedział się również od Petera Molyneuxa, że w Fable 2 zobaczymy kilka domów publicznych, co ma być naturalnym rozwinięciem pomysłu zawartego w Fable: The Lost Chapters. O ile kwestia towarzyszącego graczowi psa wydaje się być bardzo wiarygodna, tak wieści o zwiększonej liczbie burdeli już niekoniecznie. Przedstawiciele Lionhead Studios nie chcieli komentować tych rewelacji. Wypada nam tylko czekać na dalszy rozwój wypadków i wierzyć, że gra faktycznie zadebiutuje na rynku pod koniec 2006 roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej