autor: Łukasz Szliselman
EverQuest Next Landmark tylko dla systemów 64-bitowych. Zobacz screeny i gameplaye z alfy
Przedstawiciel studia Sony Online Entertainment otwarcie wyznał, że EverQuest Next Landmark nie zapewni wsparcia dla systemów 32-bitowych. Tej raczej negatywnej wiadomości towarzyszy dobra – trwające właśnie testy alfa nie są objęte klauzulą poufności, w związku z czym do sieci trafiły pierwsze screeny i gameplaye prosto z gry.
EverQuest Next Landmark będzie działał wyłącznie z systemami 64-bitowymi – poinformował na Twitterze David Georgeson, dyrektor rozwoju serii EverQuest. Wbrew oczekiwaniom, studio Sony Online Entertainment nie będzie w stanie zapewnić wsparcia dla systemów 32-bitowych. Prawdopodobnie to samo dotyczyć będzie pecetowego wydania EverQuest Next, pełnoprawnej kontynuacji słynnego cyklu MMORPG. Dla części graczy informacja ta może oznaczać konieczność zmiany systemu operacyjnego. Z drugiej strony, szumne zapowiedzi tego „nextgenowego MMO” raczej nie zwiastowały niskich wymagań sprzętowych.
Kilka dni temu rozpoczęły się testy wersji alfa EverQuest Next Landmark. Nabywcy jednego z sprzedawanych na oficjalnej stronie pakietów z grą (za minimum 59,99 dolarów) zaczęli już zabawę w budowanie. Przypominamy, że dostępny wyłącznie na PC Landmark ma stanowić preludium do właściwej rozgrywki w EverQuest Next. Produkcja jest swego rodzaju piaskownicą, w której główną atrakcję stanowi możliwość stawiania własnych konstrukcji z pozyskanych w świecie gry surowców. Tym samym użytkownicy mogą przetestować system modyfikacji terenu, jaki twórcy mają zamiar zaimplementować w EverQuest Next.
Dobrą nowiną jest to, że niemal od razu po rozpoczęciu testów alfa EverQuest Next Landmark przestała obowiązywać klauzula poufności. Dzięki temu w Internecie znalazło się sporo screenów oraz nagrań z rozgrywką z alfy. Część z nich znajdziecie poniżej:
- 32-bitowy i 64-bitowy system Windows: często zadawane pytania
- Oficjalna strona gry EverQuest Next Landmark