Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lipca 2006, 16:03

EVE Online w poprawionej wersji dla użytkowników systemu Windows Vista

Do niewielkiej liczby gier, które będą działać wyłącznie pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Vista, dołączy także EVE Online: The Second Genesis. Na łamach serwisu FiringSquad pojawił się interesujący wywiad z przedstawicielem firmy Crowd Control Productions, Nathanem Richardssonem.

Do niewielkiej liczby gier, które będą działać wyłącznie pod kontrolą systemu operacyjnego Windows Vista, dołączy także EVE Online: The Second Genesis. Na łamach serwisu FiringSquad pojawił się interesujący wywiad z przedstawicielem firmy Crowd Control Productions, Nathanem Richardssonem, w którym ten ostatni zapowiedział powstanie specjalnej edycji programu, korzystającej z dobrodziejstw nowej wersji DirectX.

EVE Online w poprawionej wersji dla użytkowników systemu Windows Vista - ilustracja #1

Autorzy programu doszli do wniosku, że po trzech latach obecności na rynku gier video, EVE Online zasługuje na kosmetyczne poprawki z wykorzystaniem wszystkich udogodnień, jakie zaoferuje DirectX 10. Z racji tego, że wspomniane biblioteki będą dostępne wyłącznie dla użytkowników Visty, uaktualniona edycja będzie działać właśnie pod kontrolą nowego systemu operacyjnego firmy Microsoft. Twórcy stworzą na nowo m.in. wszystkie statki, które będą prezentować się jeszcze bardziej okazale, niż ma to miejsce w pierwowzorze.

EVE Online w poprawionej wersji dla użytkowników systemu Windows Vista - ilustracja #2

EVE Vista – bo tak roboczo nazywają swój produkt Islandczycy – jest w pełni kompatybilny z podstawową wersją programu. Oznacza to, że użytkownicy starej i nowej edycji gry bawić się będą na tych samych serwerach. Dotychczasowi wielbiciele EVE Online: The Second Genesis nie powinni więc mieć powodów do obaw.

Wszystkich zainteresowanych nową wersją gry, a także dodatkiem Path to Kali, który ma się ukazać na rynku już niebawem, zapraszamy do lektury wspomnianego wyżej wywiadu.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej