autor: Rafał Skierski
Eternity’s Child przenosi się na Wii
Eternity’s Child to platformówka 2D, która była planowana z myślą o Xbox Live. Luc Bernard (jeden z twórców) udzielił wywiadu dla francuskiej strony Art du Jeu, w którym ogłosił, iż wspomniany przed chwilą tytuł zostanie wydany jednak jako pełnoprawna, pudełkowa gra na Wii.
Eternity’s Child to platformówka 2D, która była planowana z myślą o Xbox Live. Luc Bernard (jeden z twórców) udzielił wywiadu dla francuskiej strony Art du Jeu, w którym ogłosił, iż wspomniany przed chwilą tytuł zostanie wydany jednak jako pełnoprawna, pudełkowa gra na Wii.
Opublikowano przy okazji nowe screenshoty, które pokazują jak gra będzie wyglądała na konsoli Nintendo. Jak twierdzi Bernard, Eternity’s Child nie ukaże się na Xbox Live m.in. w związku z ograniczeniami wielkości gier, jakie nakładane są przez Microsoft. Według niego potrzeba tu zdecydowanie więcej miejsca, by zmieścić piękne dwuwymiarowe tła w wysokiej rozdzielczości.
Rozgrywka na Wii ma być bardzo tradycyjna i nie korzystać z możliwości sensorów ruchu w kontrolerach. Bernard nie zaprzecza jednak, że może się tu znaleźć kilka funkcji specyficznych dla konsoli Big N. Potwierdził, że dostaniemy tryb multiplayer, ale nie chciał zdradzić póki co w jakiej formie (kooperacja?). Francuski twórca przyznał się, że czerpał wiele inspiracji z Donkey Kong Country, jego ulubionego tytułu z lat dzieciństwa.
Eternity’s Child na Wii nie ma jeszcze ustalonej daty premiery. Twórca ogłosił jednakże, iż ma w planach stworzenie również wersji na DS-a, jednak może się ona znacznie różnić w założeniach od tego, co zobaczymy na stacjonarnej konsoli.