autor: Maciej Myrcha
Escape of Bipeds zza naszej południowej granicy
Za naszą południową granicą, a konkretnie na Słowacji, w siedzibie studia Niemand KHC, trwają gorączkowe prace nad pierwszoosobowych shooterem zatytułowanym Escape of Bipeds. W dalszej części wiadomości postaram się przybliżyć Wam nieco ideę rozgrywki i najważniejsze funkcjonalności gry, teraz wspomnę tylko, iż napędzana jest ona silnikiem Reality rodem z Epic Games i ukaże się pod koniec roku.
Za naszą południową granicą, a konkretnie na Słowacji, w siedzibie studia Niemand KHC, trwają gorączkowe prace nad pierwszoosobowych shooterem zatytułowanym Escape of Bipeds. W dalszej części wiadomości postaram się przybliżyć Wam nieco ideę rozgrywki i najważniejsze funkcjonalności gry, teraz wspomnę tylko, iż napędzana jest ona silnikiem Reality rodem z Epic Games i ukaże się pod koniec tego roku.
Muszę przyznać, iż fabuła gry jest trochę zakręcona a i sami twórcy nie starają się zbytnio jej "rozjaśnić": Czy kiedyś myśleliście o tym, co robi artysta 3D, gdy po całym dniu pracy, coś się nie udaje? Czy zastanawialiście się, co robi Wasz sąsiad za zamkniętymi drzwiami piwnicy? A może przemknęło Wam przez głowę, co dzieje się we wnętrzu komputera podczas tworzenia poziomu gry lub animacji? Czy instynktownie czuliście, że coś nie jest nie tak z systemem operacyjnym lub pulpitem, ale nie byliście pewni, co? Czy animując postać zobaczyliście znikającego Bipeda i myśleliście, że śnicie? I wreszcie, czy wiecie co to Biped? Jeśli chcecie poznać odpowiedź na te wszystkie pytania, Escape of Bipeds jest właśnie dla Was.
Gra oferować będzie rozrywkę zarówno w trybie singleplayer jak i poziomy wieloosobowe (10 szczegółowo wykonanych map), interesującą fabułę ze zmieniającymi się w zależności od postępu rozgrywki celami misji, adaptowalną sztuczną inteligencję, złożoną fizykę gry, ogromną ilość broni, zniszczalne otoczenia, pełne wsparcie dla procesora fizycznego Ageia oraz bardzo rozbudowany zestaw narzędzi do tworzenia modyfikacji.
Biped to po naszemu „’istota dwunożna” ale w żaden sposób nie przybliżyło mi to istoty rozgrywki:)