Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 czerwca 2006, 08:45

Electronic Arts przyspiesza premierę gry Battlefield 2142

Koncern Electronic Arts ogłosił datę premiery nowej odsłony cyklu Battlefield. Futurystyczna strzelanina, której akcja rozgrywać będzie się w XXII wieku, zostanie opublikowana na rynku w październiku bieżącego roku.

Koncern Electronic Arts ogłosił datę premiery nowej odsłony cyklu Battlefield. Futurystyczna strzelanina, której akcja rozgrywać będzie się w XXII wieku, zostanie opublikowana na rynku w październiku bieżącego roku.

Electronic Arts przyspiesza premierę gry Battlefield 2142 - ilustracja #1

Rzadko się zdarza, aby firma decydowała się przyspieszyć datę premiery gry. Z takim przypadkiem mamy do czynienia właśnie w przypadku Battlefield 2142. Pierwotnie zapowiadany na zimę program, zostanie wydany w Stanach Zjednoczonych 19 października. Biorąc pod uwagę dotychczasową politykę polskiego oddziału Electronic Arts, można śmiało oczekiwać, że rodzima edycja gry zadebiutuje w naszym kraju mniej więcej w tym samym terminie.

Electronic Arts przyspiesza premierę gry Battlefield 2142 - ilustracja #2

Battlefield 2142 jest kolejną częścią popularnego cyklu taktycznych gier akcji ze szwedzkiej stajni Digital Illusions. Tym razem posiadacze PeCetów trafiają na futurystyczne pole bitwy z XXII wieku, umiejscowione na Ziemi, którą wcześniej dotknęła tragiczna w skutkach katastrofa naturalna (praktycznie cała planeta pokryta jest lodem za wyjątkiem okolic równikowych). Naprzeciw siebie w walce o niewielką przestrzeń życiową stają dwie potężne frakcje, zrzeszające ocalałych po kataklizmie ludzi – połączone siły Amerykanów i Europejczyków kontra koalicja Rosjan, Arabów i Hindusów.

Więcej informacji na temat gry uzyskasz po przestudiowaniu materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej