autor: Marek Grochowski
Electronic Arts kupiło licencję na silnik Unreal Engine 3
Wczoraj, późnym popołudniem jeden z czołowych wydawców gier, koncern Electronic Arts podał do wiadomości, że zakupił od studia Epic Games licencję na używanie silnika Unreal Engine 3. Zaawansowane narzędzie graficzne posłuży firmie do upiększenia next-genowych tytułów, znajdujących się aktualnie w fazie rozwoju.
Wczoraj, późnym popołudniem jeden z czołowych wydawców gier, koncern Electronic Arts podał do wiadomości, że zakupił od studia Epic Games licencję na używanie silnika Unreal Engine 3. Zaawansowane narzędzie graficzne posłuży firmie do upiększenia next-genowych tytułów, znajdujących się aktualnie w fazie rozwoju.
Kierownictwo EA nie ujawniło jeszcze, o jakie pozycje chodzi. Paul Lee, przedstawiciel korporacji ograniczył się do następującego komentarza: „Zawsze dostarczamy podległym nam developerom narzędzia, których potrzebują, by stworzyć świetne produkty. W związku z tym kupujemy programy pokroju Unreal Engine 3, by następnie łączyć je z własnymi systemami i w ten sposób kreować technologię na miarę dzieła sztuki.”
Mark Rein, wiceprezydent Epic Games nie ukrywał swego zadowolenia z transakcji zawartej z EA: „Koncern ten dysponuje nadzwyczajnie utalentowanymi zespołami. Jesteśmy ciekawi, jak wykorzysta nasze narzędzie w tworzeniu swoich ambitnych projektów.”