autor: Michał Markocki
Ekspansja THQ na rynku gier mobilnych
W zeszłym miesiącu informowaliśmy o nowej strategii THQ, przodującego wydawcy gier na świecie. Jej głównym założeniem jest segmentacja oferty wydawniczej, co oznacza rezygnację z prób umieszczania każdego tytułu na jak największej liczbie platform. Ponadto koncern ostatnio uaktywnia się na rynku gier mobilnych.
W zeszłym miesiącu informowaliśmy o nowej strategii THQ, przodującego wydawcy gier na świecie. Jej głównym założeniem jest segmentacja oferty wydawniczej, co oznacza rezygnację z prób umieszczania każdego tytułu na jak największej liczbie platform. Ponadto koncern ostatnio uaktywnia się na rynku gier mobilnych.
THQ dokonało zakupu fińskiego studia Universomo. Jest to developer od 2002 roku działający na rynku gier na telefony komórkowe, wielokrotnie nagradzany za wysoką jakość swoich produktów. Jego najnowsze hity to: LEGO Star Wars, 300: The Mobile Game i Rollercoaster Rush. Pierwszymi grami spod znaku Universomo, jakie znajdą się w ofercie THQ będą: WWE (Wrestling) i Stuntman: Ignition. Bezpośrednim dystrybutorem będzie spółka-córka THQ Wireless, zajmująca się produktami przeznaczonymi dla użytkowników telefonii komórkowej.