autor: Radosław Grabowski
Efektowna graficznie gra FPS dla entuzjastów świata fantasy, czyli Project Offset
Specjalny graficzny „silnik” Offset Engine, przygotowany przez ojców Savage: The Battle for Newerth i zdolny do generowania eleganckiej trójwymiarowej oprawy wizualnej, napędzać ma grę o tymczasowym tytule Project Offset. Pierwotnie przedsięwzięcie znane było pod nazwą Project Epic i zostało przez nas krótko scharakteryzowane ponad rok temu.
Specjalny graficzny „silnik” Offset Engine, przygotowany przez ojców Savage: The Battle for Newerth i zdolny do generowania eleganckiej trójwymiarowej oprawy wizualnej, napędzać ma grę o tymczasowym tytule Project Offset. Pierwotnie przedsięwzięcie znane było pod nazwą Project Epic i zostało przez nas krótko scharakteryzowane ponad rok temu.
Niniejsze elektroniczno-rozrywkowe dzieło będzie grą typu FPS, cechującą się wieloma ciekawymi rozwiązaniami. Autorzy umieszczą akcję w fantastycznym świecie, a użytkownik pokieruje stworzoną od podstaw postacią, należącą do jednej z szeregu dostępnych ras (np. ludzie i elfy) i reprezentującą określoną profesję (opancerzony mistrz miecza, zwinny łucznik etc.).
Zabawa ma być atrakcyjna zarówno dla pojedynczego gracza, jak i znacznie większej ilości osób (opcja rywalizacji i kooperacji drużynowej). Ponadto pojawi się możliwość dosiadania klasycznych wierzchowców, a nawet latających smoków. Obecne będą również machiny oblężnicze pokroju katapult i taranów. Dodatkowo nie zabraknie także magii, wykorzystywanej głównie przez potężnych czarodziejów.
Oczywiście w omawianym projekcie zajdzie jeszcze sporo zmian, ponieważ teraz zespół developerski składa się tylko z trzech osób. Trwają zatem intensywne poszukiwania poważnego inwestora, gotowego sfinansować całość. Na razie w Sieci umieszczono swoistą demonstrację technologiczną (24,1 MB).