Edmund McMillen wznowił prace nad Super Meat Boy: Forever
Edmund McMillen ze studia Team Meat poinformował, że prace nad Super Meat Boy: Forever - specjalną odsłoną kultowej, niezależnej marki - zostały wznowione. Niestety, w dalszym ciągu nie wiemy, kiedy nowe przygody Meat Boya pojawią się na urządzeniach mobilnych i pecetach.
Czekacie wytrwale na zapowiadane od dłuższego czasu Super Meat Boy: Forever? Edmund McMillen ze studia Team Meat ma dla Was dobre wieści. W rozmowie z serwisem Destructoid, współtwórca jednej z najlepszych gier niezależnych w historii, czyli Super Meat Boya, oznajmił, że prace nad tą specjalną odsłoną marki – powstającą głównie z myślą o urządzenia mobilnych – znowu postępują.
„Super Meat Boy: Forever trafił ponownie do produkcji. Aktualnie jest moim głównym projektem, po tym jak praktycznie ukończyłem prace nad Afterbirth (dodatkiem do roguelike’owego The Binding of Isaac – przyp. red.), a eksperymentalne Fingered zadebiutowało na rynku (do kupienia na Steamie w cenie 1,99 euro – przyp. red.)”. Niestety, Edmund McMillen nie podzielił się żadną, nawet przybliżoną datą premiery. Wątpliwe jest jednak, aby studiu Team Meat udało się wydać grę jeszcze w tym roku.
Super Meat Boy: Forever nie będzie pełnoprawną kontynuacją jednego z największych niezależnych hitów w historii, a raczej swego rodzaju spin-offem. Od oryginału z 2010 roku będzie go odróżniać chociażby fakt, że postać głównego bohatera – krwistego Meat Boya – będzie poruszać się przed siebie w sposób automatyczny, a zadaniem gracza ma być jedynie lawirowanie pośród dziesiątek przeszkód i pułapek (niczym w Rayman Jungle Run).
Główna kampania podzielona zostanie na sześć rozdziałów liczących kilkadziesiąt poziomów. Oprócz biegania i skakania czekają nas emocjonujące walki z bossami, a zabawę urozmaici też tryb Endless, w którym naszym podstawowym zadaniem będzie pokonanie jak największego dystansu. Wbrew opiniom krążącym w Internecie, Super Meat Boy: Forever ma być pełnoprawną produkcją – za potwierdzenie tych słów ma robić zapowiedziana w 2014 roku edycja pecetowa, którą będzie można nabyć poprzez Steama.
Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że po ukończeniu prac nad Super Meat Boy: Forever Edmund McMillen powróci do Mew Genics – podobno najdziwniejszej gry w dorobku dewelopera, w której wcielimy się w starą samotną kobietę, dla której całym światem jest hodowla kotów.