EA Polska zapowiada Army of Two
Koniec z walką w pojedynkę, żołnierzu! Electronic Arts Polska zapowiedziało przełomową grę akcji, nad którą pracuje od ponad roku. Powstający w Kanadzie tytuł na nowo zdefiniuje pojęcie kooperatywnej zabawy. ARMY OF TWO™ zostanie wydana w wersjach na konsole PlayStation®3 oraz Xbox360™ w 2007 roku.
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Koniec z walką w pojedynkę, żołnierzu! Electronic Arts Polska zapowiedziało przełomową grę akcji, nad którą pracuje od ponad roku. Powstający w Kanadzie tytuł na nowo zdefiniuje pojęcie kooperatywnej zabawy. ARMY OF TWO™ zostanie wydana w wersjach na konsole PlayStation®3 oraz Xbox360™ w 2007 roku.
ARMY OF TWO umożliwi udział w wydarzeniach znanych z bieżących wiadomości telewizyjnych, stawiając graczy w obliczu wojny, politycznej zawieruchy i konspiracji, które zagrażają całemu światu. Tytuł oferować będzie niespotykane wcześniej wrażenia płynące z współpracy z inteligentnym partnerem sterowanym przez system sztucznej inteligencji lub drugiego gracza.
Reid Schneider, starszy producent projektu powiedział: „To gra, o której stworzeniu marzyliśmy od zawsze. Dopiero teraz możliwości sprzętowe pozwalają na zaprezentowanie niezwykle realistycznych zachowań postaci sterowanych przez system sztucznej inteligencji. Rozgrywka dla dwóch to najważniejsza cecha tej gry, niezależnie od tego, czy odbywa się z zawodnikiem sterowanym przez konsolę czy drugą osobę. Pełne akcji misje i strategiczna przewaga DWÓCH graczy wyraźnie wyróżniają ten produkt na tle innych.”
ARMY OF TWO to produkt wyjątkowy. Przede wszystkim, to pierwsza gra powstająca w zupełnie nowym studiu. To także pierwszy oryginalny tytuł z oferty EA na platformy następnej generacji oraz pierwsza wojenna gra taktyczna, w której pojawią się prywatne korporacje wojskowe.
EA otworzyło ultranowoczesne studio w Montrealu w 2003 roku. Zatrudniono w nim najbardziej kreatywnych specjalistów w dziedzinie branży gier wideo – programistów, grafików, ekspertów od animacji, oświetlenia i modeli postaci, scenarzystów, reżyserów, muzyków oraz inżynierów dźwięku.