autor: Artur Falkowski
Dziesięć tysięcy sprzedanych egzemplarzy gry Space Giraffe
Szalona, mieniąca się pulsującymi psychodelicznie kolorami strzelanina Space Giraffe najwidoczniej przypadła do gustu posiadaczom konsoli X360. Jak poinformował jej twórca, odpowiedzialny między innymi za taką produkcję jak Tempest 2000 Jeff Minter, w ciągu niespełna dwóch tygodni od premiery na Xbox LIVE gra znalazła już niemal dziesięć tysięcy nabywców, co – jego zdaniem – jest całkiem niezłym w
Szalona, mieniąca się pulsującymi psychodelicznie kolorami strzelanina Space Giraffe najwidoczniej przypadła do gustu posiadaczom konsoli X360. Jak poinformował jej twórca, odpowiedzialny między innymi za taką produkcję jak Tempest 2000 Jeff Minter, w ciągu niespełna dwóch tygodni od premiery na Xbox LIVE gra znalazła już niemal dziesięć tysięcy nabywców, co – jego zdaniem – jest całkiem niezłym wynikiem.
O tym, jaką popularnością cieszy się Space Giraffe, możemy przeczytać na blogu Mintera. Możemy z niego również dowiedzieć się, że proces certyfikacji produktów zmierzających na Xbox LIVE Arcade jest niezwykle deprymujący. Jak to określił twórca: „jest źródłem olbrzymiego, łamiącego ducha poczucia bezsilności”.
Minter przyznał również, że ma już dość narzekań wszelkiego typu krytykantów: „Jestem bardzo zmęczony tym wszystkim. Jestem też niezwykle dumny z tego, co osiągnęliśmy (…). To, co zrobiliśmy, zrobiliśmy z myślą o tym, by stworzyć coś, co się ludziom spodoba. Niezależnie od wszystkiego uważam, że nam się to udało. Fakt, że istnieją ludzie, którzy bardzo lubią tę grę wystarczy, bym uważał, że było warto”.
Chętni do przetestowania Space Giraffe mogą pobrać za darmo jej wersję demonstracyjną z XBLA. Ci, którym przypadnie do gustu, nabędą ją za 400 MP.