autor: Radosław Grabowski
Dziesięć haseł, które nie mogłyby reklamować mobilnej konsoli Sony PSP
Po zeszłotygodniowych dywagacjach nt. „Dlaczego warto kupić konsolę N-Gage?”, twórcy popularnej witryny sieciowej o nazwie HomeLAN postanowili podejść w niekonwencjonalny sposób do projektowanej obecnie mobilnej platformy PSP - PlayStation Portable (vide m.in. news z 30 lipca 2003). Przygotowano zatem dla rzeczonego systemu listę dziesięciu sloganów reklamowych, które na pewno odrzuciłaby korporacja Sony.
Po zeszłotygodniowych dywagacjach nt. „Dlaczego warto kupić konsolę N-Gage?”, twórcy popularnej witryny sieciowej o nazwie HomeLAN postanowili podejść w niekonwencjonalny sposób do projektowanej obecnie mobilnej platformy PSP - PlayStation Portable (vide m.in. news z 30 lipca 2003). Przygotowano zatem dla rzeczonego systemu listę dziesięciu sloganów reklamowych, które na pewno odrzuciłaby korporacja Sony.
LP. | HASŁO |
1. | Nasza kolejna dojna krowa. |
2. | Komu są potrzebne urządzenia PDA (Personal Digital Assistant)? |
3. | Dziesięć razy lepiej grać w klasie podczas lekcji, niż czytać komiksy. |
4. | Teraz można zrobić przenośną wersję dowolnej odsłony cyklu Grand Theft Auto. |
5. | [Tu wstaw dowcip o Walkmanie.] |
6. | Mamy fajny nośnik optyczny. |
7. | Tak proste w obsłudze, że nawet Jessica Simpson sobie poradzi. |
8. | Następna docelowa platforma sprzętowa dla produktu z serii Tomb Raider. |
9. | Najgorszy koszmar Nintendo. |
10. | Kieszonkowa konsola, która nie przedstawi Cię społeczeństwu jako nienormalnego osobnika. |