autor: Michał Kułakowski
Dwuwymiarowa bijatyka Skullgirls trafi również na PC
Dwuwymiarowa bijatyka Skullgirls trafi również do posiadaczy komputerów PC. Gra pojawi się jeszcze w tym roku i zawierać będzie szereg poprawek, które już wkrótce powinny być dostępne także dla konsolowych wersji tytułu.
Tradycyjna dwuwymiarowa bijatyka Skullgirls radzi sobie na tyle dobrze, że jej producent postanowił przenieść tytuł z konsol na komputery PC. Gra będzie sprzedawana za pośrednictwem najważniejszych serwisów dystrybucji cyfrowej, takich jak: Steam, GamersGate, GameFly oraz Origin i powinna pojawić się jeszcze w tym roku. Pecetowe Skullgirls zostanie wzbogacone o szereg poprawek, nad którymi pracują w tej chwili twórcy, przygotowujący obszerny patch na konsole. Poprawione zostanie AI komputerowych przeciwników i system rozgrywek wieloosobowych, znaczącemu rozszerzeniu ulegnie samouczek oraz wprowadzona zostanie możliwość przeglądu palety ruchów postaci w trakcie rozgrywki.
Skullgirls stworzył zespół Reverge Labs, pracujący dla firmy Autumn Games, któremu przewodzi weteran wirtualnych bijatyk Mike "Mike Z" Zaimont oraz artysta Alex "o_8" Ahad, odpowiadający za graficzną stronę gry i projekty postaci. Tytuł od początku powstawał z myślą o rozgrywkach turniejowych i jest hołdem złożonym najlepszym przedstawicielom gatunku. Jego fani mogą znaleźć w grze wiele odniesień, a nawet bezpośrednich kopii rozwiązań znanych i sprawdzonych od lat w znanych seriach, takich jak Guilty Gear czy Marvel vs. Capcom.