autor: Łukasz Kendryna
Dwunastogodzinne Heavy Rain
Heavy Rain po raz pierwszy pokazany został światu w trakcie tegorocznych targów Games Convention. Jest to tytuł, który nie tylko dla graczy, ale również dla samego Sony jest niezwykle ważny. David Reeves, szef SCEE (Sony Computer Entertainment Europe) ochrzcił go mianem „najważniejszego tytułu przyszłego roku”.
Heavy Rain po raz pierwszy pokazany został światu w trakcie tegorocznych targów Games Convention. Jest to tytuł, który nie tylko dla graczy, ale również dla samego Sony jest niezwykle ważny. David Reeves, szef SCEE (Sony Computer Entertainment Europe) ochrzcił go mianem „najważniejszego tytułu przyszłego roku ”.
Przed paroma godzinami zagraniczny serwis VG247 ujawnił fragment rozmowy z Davidem Cagem, szefem Quantic Dream (firmy odpowiadającej za powstanie HR). Wynika z niej, iż do ukończenia gry potrzebować będziemy od ośmiu do dwunastu godzin. „Nadal jesteśmy w trakcie produkcji i naprawdę nie mogę zdradzić dokładnego czasu rozgrywki, ale mierzymy w od 8 do 12 godzin zabawy dla jednorazowego ukończenia” powiedział Cage.
Pamiętając poprzednie dzieło Quantic Dream, Fahrenheit, i tym razem spodziewać się można, że gra posiadać będzie alternatywne ścieżki rozwoju oraz kilka zakończeń. „Niemożliwym jest zobaczyć wszystko przechodząc grę tylko raz” informuje Cage. „Większość graczy zagra w nią tylko raz, świetnie się bawiąc i przeżywając wspaniałą przygodę. Jednak niektórzy hardcore’owi gracze zapragną powrócić do rozgrywki by poznać wszystko, każdą z możliwych opcji” .
Twórca omawianego tytułu przypomniał ponadto, że zabicie głównej bohaterki nie zakończy gry. Nie zniweczy również możliwości ukończenia głównej ścieżki fabularnej (choć ta, jak można przypuszczać, ostro skręci). „Naprawdę nie mogę zdradzić zbyt wiele na temat fabuły, ani w jaki sposób będzie współdziałała z bohaterami. Wszystko co mogę powiedzieć to to, że bohater może zginąć, a historia potoczy się dalej.”
Do premiery gry pozostało jeszcze sporo czasu, a ci z Was, którzy pragną wiedzieć o niej wszystko powinni zajrzeć do naszej relacji z Games Convention.