Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lipca 2007, 19:28

Dwie nowe gry z cyklu Destroy All Humans! w produkcji

Nie tak dawno, bo ostatniego dnia czerwca, informowaliśmy Was, że trzecia odsłona cyklu Destroy All Humans! doczeka się premiery jeszcze w tym roku. Dziś dowiedzieliśmy się, że na nowe przygody sympatycznego kosmity musimy poczekać nieco dłużej, ale zamiast jednej, otrzymamy aż dwie gry z Crypto w roli głównej.

Nie tak dawno, bo ostatniego dnia czerwca, informowaliśmy Was, że trzecia odsłona cyklu Destroy All Humans! doczeka się premiery jeszcze w tym roku. Dziś dowiedzieliśmy się, że na nowe przygody sympatycznego kosmity musimy poczekać nieco dłużej, ale zamiast jednej, otrzymamy aż dwie gry z Crypto w roli głównej.

Dwie nowe gry z cyklu Destroy All Humans! w produkcji - ilustracja #1

Pierwszą z oficjalnie zapowiedzianych dziś przez koncern THQ, Inc. gier, jest Destroy All Humans! Big Willy Unleashed. Produkt ten zostanie przygotowany przez studio Locomotive Games, Inc. z myślą o następujących platformach sprzętowych: PlayStation 2, PlayStation Portable oraz Nintendo Wii. W programie będziemy siać zniszczenie na piechotę, w statku kosmicznym, a także – i to jest nowość w stosunku do poprzedników – na pokładzie tytułowego mecha. Autorzy zapewniają, że edycja na konsolę firmy Nintendo w pełni wykorzysta kontroler Wiimote.

Druga gra z cyklu Destroy All Humans!, która została dziś ujawniona, nosi tytuł Path of the Furon. Za jej powstanie odpowiadać będzie nowo powstałe studio Sandblast Games, a docelowe platformy sprzętowe to Xbox 360 oraz PlayStation 3. Tym razem Crypto stawi czoła potężnemu i niezwykle groźnemu przeciwnikowi, który może doprowadzić do zagłady całej rasy kosmitów. Użytkownicy wymienionych wyżej konsol mogą spodziewać się lepszej oprawy wizualnej, nowych środków zagłady, a także większej swobody w eksploracji wirtualnego świata.

Nowe gry z serii Destroy All Humans! zadebiutują na rynku elektronicznej rozrywki na początku przyszłego roku.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej