DUST 514 ze wsparciem Unreal Engine 3 i technologii Enlighten
W procesie produkcji konsolowej, pierwszoosobowej strzelaniny MMO DUST 514 wykorzystany zostanie Unreal Engine 3, poinformowała islandzka firma CCP (EVE Online). Wdrożenie jednego z najpopularniejszych silników graficznych jest efektem podpisania umowy z chińskim oddziałem Epic Games, zajmującym się rozwojem UE3.
W procesie produkcji konsolowej, pierwszoosobowej hybrydy strzelaniny i gry MMO DUST 514 wykorzystany zostanie Unreal Engine 3, poinformowała islandzka firma CCP (EVE Online). Wdrożenie jednego z najpopularniejszych silników graficznych jest efektem podpisania umowy z chińskim oddziałem Epic Games, zajmującym się rozwojem UE3.
Nie jest to jedyna technologia, która znajdzie zastosowanie w DUST 514. Kolejną będzie bowiem Enlighten – produkt firmy Geometrics, będący według zapowiedzi pierwszym systemem naturalnego oświetlenia znajdującym zastosowanie w dewelopingu gier.
DUST 514 będzie w ten sposób pierwszą konsolową produkcją, która będzie korzystać zarówno z UE3, jak i Enlighten. Twórcy są pewni, że pozwoli im to zaprojektować grę, która zapewni niezwykle wysoki poziom immersji.
DUST 514 zostanie wydane w wersjach przeznaczonych na Xboksa 360 i PlayStation 3. Debiut gry, która zapowiada się wyjątkowo ambitnie, odbędzie się najprawdopodobniej w przyszłym roku.