autor: Włodarczak Adam
Dungeons & Dragons Online bez pojedynków „Player vs. Player”
Producent Dungeons & Dragons Online, firma Turbine Entertainment poinformowała, że w omawianej grze z gatunku MMOcRPG użytkownicy nie uświadczą pojedynków typu „Player vs. Player”, a przynajmniej w pierwszych miesiącach funkcjonowania programu.
Producent Dungeons & Dragons Online, firma Turbine Entertainment poinformowała, że w omawianej grze z gatunku MMOcRPG użytkownicy nie uświadczą pojedynków typu „Player vs. Player”, a przynajmniej w pierwszych miesiącach funkcjonowania programu.
Tłumacząc to posunięcie, twórcy gry stwierdzili, że klasyczna (pen & paper) gra fabularna o nazwie Dungeons & Dragons nigdy nie ogniskowała się na walkach między dwoma graczami, a nacisk kładła raczej na współpracę samych użytkowników. Ponadto producenci nie wykluczają, że opcja „PvP” pojawi się w bliżej nieokreślonej przyszłości.
Dungeons & Dragons Online opiera się na trzech głównych założeniach, które przez twórców są traktowane priorytetowo: combat (rozbudowany moduł walki), content (bogata i ciekawa zarazem zawartość) oraz community (liczna wspólnota graczy). Dungeons&Dragons Online bazuje na najnowszej wersji modułu oznaczonej numerem 3.5. Cechą wyróżniającą grę jest odejście od wielkich światów, z których słyną inne gry RPG.
Szczegółowe informacje znajdziecie w Encyklopedii Gier.