Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 grudnia 2014, 14:19

autor: Adrian Werner

Drawn to Death - zapowiedziano sieciową strzelankę z akcją osadzoną w zeszycie licealisty

Podczas PlayStation Experience zapowiedziano grę Drawn to Death, czyli sieciową strzelankę, której styl graficzny zainspirowały bazgroły w zeszytach licealistów. Głównym projektantem tytułu jest David Jaffe, czyli twórca, który pełnił tę samą rolę przy wczesnych odsłonach serii Twisted Metal i God of War.

Podczas PlayStation Experience ujawniono szereg nowych gier, które ukażą się na konsole firmy Sony. Jedną z najciekawszych bez wątpienia jest Drawn to Death, czyli sieciowa strzelanka, która powstaje w studiu The Bartlet Jones Supernatural Detective Agency. Produkcja zmierza wyłącznie na PlayStation 4 i na razie twórcy nie są gotowi podać jakiejkolwiek, nawet przybliżonej, daty premiery. Obecnie projekt nie osiągnął jeszcze nawet fazy alfa. Na oficjalnej stronie ruszyły za to zapisy na nadchodzące zamknięte testy.

Akcja gry toczyć się będzie w świecie tworzonym przez licealistę bazgrającego na lekcjach w swoim zeszycie. Lokacje i postacie wyglądają jak narysowane niedbale niebieskim długopisem, a inne kolory używane są bardzo oszczędnie. Wydarzenia będziemy obserwowali z kamery umieszczonej za plecami postaci. Do wyboru będzie kilku wojowników i każdy z nich posiadać ma odmienne uzbrojenie oraz umiejętności. Drawn to Death zaoferuje wyłącznie rozgrywki wieloosobowe w trybie deathmatch, gdzie na raz będzie się mogło bawić maksymalnie czterech graczy. W grze nie zabraknie licznych ataków i zdolności specjalnych, w tym tych powodujących bezpośrednią interwencję rysującego to wszystko licealisty.

Autorzy jako główne źródło inspiracji podają sieciowe FPS-y z lat 90-tych ubiegłego wieku, co oznacza mapy mające postać zamkniętych aren oraz dużą dynamikę potyczek. Warto dodać, że głównym projektantem Drawn to Death jest David Jaffe, czyli ojciec serii Twisted Metal oraz God of War.

  1. Drawn to Death – oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej