Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 września 2002, 10:56

Dragon's Lair 3D w planie wydawniczym CD Projekt!

Dragon's Lair 3D powraca do planu wydawniczego! Po wielu miesiącach prac firma UbiSoft ogłosiła, że gra Dragon's Lair 3D zostanie wydana na zachodzie jeszcze w tym roku. W Polsce gra zostanie wydana dzięki firmie CD Projekt. Przypominam, że Dragon's Lair 3D, to gra zręcznościowa, w której gracz wciela się w głównego bohatera, dzielnego rycerza Dirka. Celem gry jest oswobodzenie swojej ukochanej, która została porwana i uwięziona w potężnym, złowrogim zamczysku. Gra jest pełna humoru, niespodzianek, zasadzek, łamigłówek i wymaga nie lada zręczności od gracza.

Dragon's Lair 3D powraca do planu wydawniczego! Po wielu miesiącach prac firma UbiSoft ogłosiła, że gra Dragon's Lair 3D zostanie wydana na zachodzie jeszcze w tym roku. W Polsce gra zostanie wydana dzięki firmie CD Projekt. Przypominam, że Dragon's Lair 3D, to gra zręcznościowa, w której gracz wciela się w głównego bohatera, dzielnego rycerza Dirka. Celem gry jest oswobodzenie swojej ukochanej, która została porwana i uwięziona w potężnym, złowrogim zamczysku. Gra jest pełna humoru, niespodzianek, zasadzek, łamigłówek i wymaga nie lada zręczności od gracza.

Przy tworzeniu szaty graficznej i animacji brał udział Don Bluth – autorytet w dziedzinie animacji, współodpowiedzialny za powstanie takich filmów jak: „Titan A.E.”, „An American Tail”, „The Land Before Time” i „Pete's Dragon”. Wykorzystujący wszystkie możliwości współczesnych akceleratorów silnik graficzny 3D generuje wysokiej jakości grafikę, rozdzielczość do 1600x1200 w 32 bitowej palecie kolorów i 32 bitowym Z-buforem. Korzysta z technologii BSP-tree sorting, visibility portal calculations oraz dynamic Level-Of-Detail (LOD) co pozwala na optymalizację jakości grafiki i wydajności zarówno na słabszych jak i mocniejszych komputerach. Zastosowano także specjalny, wykorzystujący logikę rozmytą, system sztucznej inteligencji (AI) przeciwników. Jak na nowoczesny produkt przystało nie zapomniano również o pełnej obsłudze systemów dźwięku przestrzennego.

Oficjalna strona gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej