Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 stycznia 2014, 19:22

autor: Adrian Werner

Diablo III: Reaper of Souls – klient gry rozpoczął pobieranie części zawartości dodatku

Studio Blizzard Entertainment wypuściło za pośrednictwem usługi Battle.net paczkę danych do Diablo III ważącą 6 GB. Zawarto w niej materiały, które wykorzysta aktualizacja 2.0.1 oraz dodatek Reaper of Souls.

Do premiery dodatku Diablo III: Reaper of Souls pozostały jeszcze ponad dwa miesiące, a mimo to studio Blizzard już rozpoczęło kładzenie fundamentów pod jego wydanie. Zespół wypuścił właśnie aktualizację do podstawowej wersji gry, która skategoryzowana została jako dane do przyszłej łatki, a w rzeczywistości w dużej części stanowi ukończone już elementy z Reaper of Souls. Paczka waży około 6 GB i zawiera m.in. modele, tekstury oraz inne pliki graficzne. Część z nich wykorzystanych zostanie w nadchodzącej aktualizacji 2.0.1, a pozostałe mają przyśpieszyć proces pobierania dodatku w dniu jego premiery. Wszystko to udostępnione zostało wyłącznie z myślą o przyszłości – dane są zaszyfrowane i na razie nie wpłyną na podstawową wersję Diablo III.

Przypomnijmy, że pecetowa wersja Diablo III: Reaper of Souls trafi do sprzedaży 25 marca tego roku. Rozszerzenie rozbuduje grę o dodatkowy piąty akt, stanowiący kontynuację wydarzeń z podstawki. Tym razem głównym przeciwnikiem ma by Anioł Śmierci Maltael, a akcja większości przygód toczyć się będzie w ponurym mieście znanym jako Zachodnia Marchia. Ponadto dodatek zwiększy limit doświadczenia do 70 poziomu oraz wprowadzi nową klasę w postaci Krzyżowca. Warto dodać, że w późniejszym terminie na PlayStation 4 ukaże się Diablo III: Ultimate Evil Edition, czyli zestaw zawierający zarówno podstawową wersję gry, jak i dodatek.

  1. Pierwsze wrażenia z testów dodatku Reaper of Souls do gry Diablo III
  2. Oficjalna strona internetowa gry Diablo III: Reaper of Souls

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej