Diablo III otrzymało patch 2.1.2
Blizzard Entertainment wypuścił patch 2.1.2 do gry Diablo III. Zgodnie z zapowiedziami, łatka wprowadza prastare przedmioty legendarne, nowe typy goblinów skarbników, a także zmiany w różnych elementach rozgrywki, jak Szczeliny Nefalemów, rzemiosło, obeliski czy współczynniki postaci.
Zgodnie z listopadowymi zapowiedziami, firma Blizzard Entertainment udostępniła łatkę 2.1.2 do gry Diablo III (zarówno w wersji pecetowej, jak i konsolowych). Zmiany nie są bardzo duże, ale warto się z nimi zapoznać, by wiedzieć, czego spodziewać się podczas zabawy. Oto najważniejsze z nich:
- Dodano prastare przedmioty legendarne – są to znane już przedmioty legendarne, które zostały wzbogacone o nowe, potężne właściwości. Skarby te można zdobyć tylko na najwyższych poziomach trudności, począwszy od Udręki I (z każdym kolejnym poziomem rośnie szansa na zdobywanie przedmiotów).
- Wprowadzono pewne zmiany w Szczelinach Nefalemów – powrót do życia nie następuje już przy punkcie kontrolnym, „respawn” jest teraz okupiony pewnym czasem do odczekania (tym dłuższym, im więcej razy zginęliśmy), ukończenie Głębokiej Szczeliny daje więcej złota i doświadczenia, zmieniono układ wielu map generowanych na potrzeby Szczelin etc.
- Dodano cztery nowe typy goblinów skarbników – Zbieracza Klejnotów (pozostawiającego, jak można zgadnąć, klejnoty), Obrzydliwego Kolekcjonera (noszącego materiały i schematy rzemieślnicze), Wędzijuchy (mającego w posiadaniu krwawe odłamki), a także jeszcze jednego, którego polskiej nazwy nie podano na liście zmian w patchu (w angielskiej wersji zwie się on Malevolent Tormentor).
- Dokonano pewnych zmian w Krainie Prób – skrócono czas między pojawianiem się kolejnych fal przeciwników, wprowadzono modyfikacje w kwestii rodzajów pojawiających się potworów i otrzymywanych nagród (te ostatnie są teraz skalowane w zależności od rangi zdobywanego Klucza Prób) etc.
- Dodano podboje dla sezonu 2.
- Zlecenia wyłączone po wprowadzeniu aktualizacji 2.1.0 zostały ponownie włączone.
- Współczynnik Leczenie na karcie postaci został zastąpiony przez Regenerację – jest to szacunkowa wartość wytrzymałości, którą postać powinna być w stanie odzyskać podczas walki, i stanowi wypadkową leczenia, życia i wytrzymałości. Wartość leczenia wciąż jest wyświetlana na karcie postaci po najechaniu kursorem na współczynnik regeneracji.
- Dodano zupełnie nowe przedmioty (w tym sezonowe przedmioty legendarne).
- Zwiększono wartość punktów życia otrzymywanych przy trafieniu oraz szybkość regeneracji życia o 25% na wszystkich poziomach.
- Zredukowano skuteczność leczenia zapewnianego przez kule zdrowia, za to zwiększono liczbę punktów życia zwierzaków i towarzyszy.
- Wprowadzono usprawnienia do systemu priorytetów dla umiejętności, które wykorzystują osłony.
- Wielkość stosu materiałów rzemieślniczych została zwiększona z 1000 do 5000.
- Odzyskiwanie materiałów ze wszystkich przedmiotów danego typu nie niszczy już przedmiotów transmogryfikowanych lub wysadzanych klejnotami.
- Afiksy potworów „Dodatkowe zdrowie” oraz „Wampiryzm” zostały usunięte z gry.
Pełną listę zmian znajdziecie w tym miejscu. Na koniec przypominam, że w Diablo III wkrótce zakończy się pierwszy sezon rankingowy – nie wiadomo jeszcze, kiedy dokładnie to nastąpi, lecz na pewno nie wcześniej niż 3 lutego 2015 roku (więcej na ten temat przeczytacie w naszej dawniejszej wiadomości).
- Test Diablo III z patchem 2.1.0 - wysyp nowości, jeszcze lepsza gra
- Poradnik do Diablo III
- Poradnik do Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil Edition