autor: Łukasz Szliselman
Diablo III – Blizzard zapowiada zawartość dla wysokolevelowych postaci
Blizzard potwierdził prace nad zawartością, która ma utrzymać przy Diablo III osoby z maksymalnym poziomem doświadczenia. Na oficjalnym forum prezes firmy wyjaśnia przyczyny problematycznego startu Diablo III i zapewnia o ciągłych wysiłkach, jakie ekipa wkłada w rozwój gry.
Jakiś czas temu, przedstawiciele Blizzarda przyznali, że w Diablo III brakuje zawartości dla osób, które zdążyły już przejść grę i osiągnąć maksymalny poziom doświadczenia postaci. Póki co, jedynym rozwiązaniem, wciąż trzymającym hardcorowych graczy w świecie Sanktuarium, jest polowanie na przedmioty. Na szczęscie ma się to wkrótce zmienić.
Michael Morhaime, prezes Blizzard Entertainment, na oficjalnym forum Diablo III zwrócił się do fanów w długim poście, w którym między innymi zapowiedział wydanie końcowej zawartości z prawdziwego zdarzenia.
”Pracujemy nad systemem rozgrywki, który posłuży jako alternatywa dla polowania na przedmioty i zapewni silnym postaciom z maksymalnym poziomem nowe cele. Nie jesteśmy jeszcze gotowi, by wdawać się w szczegóły, ale mogę powiedzieć, że planując przyszłość naszej gry aktywnie bierzemy pod uwagę Wasze opinie.”
Zanim to jednak nastąpi, czekamy na patch 1.0.4, który powinien między innymi poprawić balans gry ulepszając niektóre zdolności, a także udoskonalić Przedmioty Legendarne.
”Patch 1.0.4 wprowadzi nowe i ulepszone Przedmioty Legendarne, sprawiając, że staną się one ciekawsze, potężniejsze i bardziej epickie w sposób jakiego się raczej nie spodziewacie.”
Mike Morhaime dziękuje za wsparcie społeczności i zapewnia, że jego zespół dokłada starań, by wciąż udoskonalać Diablo III. W przyszłości możemy się spodziewać licznych poprawek w interfejsie, systemie aukcyjnym, zredukowania lagów oraz wprowadzenia aren PvP (te mają się pojawić w aktualizacji 1.1).
Premiera Diablo III nie obeszła się bez problemów. Najpierw, ogromna liczba logujących się graczy spowodowała przeciążenie i czasowe odłączenie wielu serwerów. Przez kilka dni po premierze sporo osób miało trudności z połączeniem. Trochę krwi napsuł też 72-godzinowy okres weryfikacyjny dla tych, którzy zakupiliy wersje cyfrową gry. Mimo wszystko, fakt, że Blizzard wciąż pamięta o fanach i nie zapomina o swoich produkcjach zaraz po ich premierze podnosi na duchu. Może już czas wybaczyć kiepski start nowego Diabła?
- Wiadomość od Mike’a Morhaime’a na oficjalnym forum Diablo III
- W Diablo III brakuje końcowej zawartości – Blizzard przyznaje się do błędu
- Recenzja Diablo III
- Oficjalna strona Diablo III