Diablo 2: Resurrected czerpie z pracy modderów przy Diablo 2
Pracujący nad Diablo 2: Resurrected deweloperzy przyznają, że sporo inspiracji przy implementacji zmian w mechanice czerpali ze stworzonych przez społeczność modów do oryginalnego Diablo 2.
- Zespół odpowiedzialny za Diablo II: Resurrected inspirował się pracą modderów.
- Dzięki temu do remastera dodano najlepsze usprawnienia mechanik.
Diablo II: Resurrected będzie czerpało z dotychczasowej pracy modderów przy oryginalnej wersji Diablo II. Przyznał to w rozmowie z serwisem PCGamesN będący głównym designerem gry Rob Gallerani ze studia Vicarious Visions.
Jak wiemy, Diablo II: Resurrected wprowadzi do rozgrywki kilka usprawnień, które unowocześnią cały tytuł. Gallerani zdradził, że część z nich zainspirowana została modami stworzonymi do Diablo II. Przykładem podanym w rozmowie jest powiększenie rozmiarów skrytki z 24 do 100 miejsc oraz opcja jej dzielenia między wieloma postaciami na tym samym koncie. Dlaczego zdecydowano się na 100 slotów i rozmiar 10x10? Z wygody. Sprzedawcy w Diablo II korzystają z takich rozmiarów, więc łatwiej było przenieść gotowy element, niż tworzyć go od zera.
Główny designer projektu zdradził też podstawową myśl, która towarzyszyła zespołowi podczas implementowania usprawnień w mechanice Diablo II: Resurrectred.
Gdy planowaliśmy usprawnienia w grze, wiedzieliśmy, że musimy uczynić tytuł bardziej przystępnym bez zmniejszania jego poziomu trudności. Wprowadzane zmiany są papierkiem lakmusowym najbardziej hardkorowej grupy społeczności, która lubi tego typu rzeczy.
Wszystko ostatecznie oparto na selektywnym wyborze tego, co do tej pory stworzyli modderzy, i implementacji modyfikacji, które pozwolą grze nie odstawać od konkurencji w 2021 roku. Vicarious Visions widzi, że sporo zmieniło się w gatunku hack ‘n’ slash, więc sama siła marki Diablo nie wystarczy, by gracze docenili ich produkcję.
- Jestem zachwycony Diablo 2 Resurrected, ale nie wiem, dla kogo jest ta gra
- Strona internetowa Diablo 2: Resurrected