Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 czerwca 2006, 09:27

Demo Pro Cycling Manager 2006 już w najbliższy piątek

Przedstawiciele francuskiego studia Cyanide poinformowali wczoraj, że szykują się do opublikowania oficjalnego demo gry Pro Cycling Manager 2006. Wersja pokazowa programu będzie dostępna przed premierą pełnej edycji, którą wyznaczono na 30 czerwca 2006 roku.

Przedstawiciele francuskiego studia Cyanide poinformowali wczoraj, że szykują się do opublikowania oficjalnego demo gry Pro Cycling Manager 2006. Wersja pokazowa programu będzie dostępna przed premierą pełnej edycji, którą wyznaczono na 30 czerwca 2006 roku.

Demo Pro Cycling Manager 2006 już w najbliższy piątek - ilustracja #1

Demo zadebiutuje już w najbliższy piątek, 16 czerwca i umożliwi objęcie kontroli nad grupą kolarską T-Mobile. Zmagać będziemy się na jednym z górskich etapów wyścigu Tour de France. Celem postawionym przed graczem w wersji pokazowej jest odebranie żółtej koszulki liderowi, Ivanowi Basso. Przy okazji tej wiadomości, twórcy programu udostępnili w Internecie nowy film, prezentujący rozgrywkę w Pro Cycling Manager 2006. Można go już ściągnąć z naszego serwisu.

Demo Pro Cycling Manager 2006 już w najbliższy piątek - ilustracja #2

W Pro Cycling Manager 2006 skorzystano z usług trójwymiarowego silnika o nazwie Gamebryo, który napędza m.in. Sid Meier’s Pirates!, Sid Meier’s Civilization IV i The Elder Scrolls IV: Oblivion. Zaowocowało to bardziej szczegółowym przedstawieniem cyklistów, jak również otaczającego długie trasy terenu. Oczywiście to nie jedyne zmiany jakie poczyniono w nowej wersji cyklu. Autorzy wzbogacili tryb kariery, który teraz pozwoli zdobywać menadżerowi doświadczenie w trakcie kolejnych wyścigów, rozbudowali zmagania w sieci oraz zaimplementowali wielce oczekiwany edytor, pozwalający tworzyć własne trasy.

Więcej informacji na temat Pro Cycling Manager 2006 znajdziesz na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej