Demo No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way w drodze
Wydanie drugiej części głośnej gry akcji z roku 2000, The Operative: No One Lives Forever, zbliża się nieubłaganie i przypominam, że planowane jest na początek października bieżącego roku. Prace nad grą dobiegają końca, co doskonale uwidaczniają kolejne wypuszczenie screeny, wywiady, zapowiedzi, itp. Zabiegi te mają za zadanie podgrzać atmosferę wokół No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way, a kolejnym krokiem tej kampanii jest grywalne demo gry. Firmy Fox Interactive oraz Vivendi Universal Publishing ogłosiły właśnie, że demo NOLF2 zostanie wydane we wrześniu i będzie zawierać trzy całe poziomy z pełnej wersji gry.
Wydanie drugiej części głośnej gry akcji z roku 2000, The Operative: No One Lives Forever, zbliża się nieubłaganie i przypominam, że planowane jest na początek października bieżącego roku. Prace nad grą dobiegają końca, co doskonale uwidaczniają kolejne wypuszczenie screeny, wywiady, zapowiedzi, itp. Zabiegi te mają za zadanie podgrzać atmosferę wokół No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way, a kolejnym krokiem tej kampanii jest grywalne demo gry. Firmy Fox Interactive oraz Vivendi Universal Publishing ogłosiły właśnie, że demo NOLF2 zostanie wydane we wrześniu i będzie zawierać trzy całe poziomy z pełnej wersji gry.
Podobnie jak w części pierwszej w NOLF2 gracz ma możliwość wcielenia się w rolę agentki tajnej organizacji UNITY - Cate Archer i ponownie przeciwstawienie się organizacji przestępczej kryjącej się pod nazwą H.A.R.M. Zastosowanie nowego, stworzonego przez firmę LithTech engine’u graficznego - Jupiter game engine, pozwoliło na bardzo szczegółowe przedstawienie środowiska, w którym rozgrywać się będzie akcja gry. Podczas gry odwiedzimy wiele różnorodnych, porozrzucanych po całym Świecie lokacji: japońska wioska, pokryte wiecznym śniegiem tereny okołobiegunowe, ekskluzywna rezydencja, park w Ohio podczas szalejącego Tornado, kwatera główna UNITY, itd. Zastosowanie wspomnianego wyżej engine’u pozwoliło na użycie różnorodnych efektów wizualnych takich jak: realistyczne oświetlenie, realistycznie wyglądająca woda, możliwość stosowania wysokiej jakości tekstur, realistyczne efekty pogodowe (podczas wichury w powietrzu unoszą się przedmioty podnoszone z ziemi), szczegółowe animacje postaci, itp. Znacznie zwiększone zostały możliwość interakcji z otoczeniem - można przeszukiwać szafki w poszukiwaniu dokumentów lub przedmiotów, można rozbijać okna, przesuwać meble czy też niszczyć źródła światła i w ten sposób chować się przed przeciwnikami. Zastosowane rozwiązania przypominają te znane z Metal Gear Solid - jeżeli zostaniemy zauważeni zawsze możemy uciec lub podjąć walkę.
Podobnie jak w pierwowzorze, także i w NOLF 2 nie zabraknie specyficznego humoru, który przejawiał się będzie chociażby nowymi gadżetami jakie nasza agentka dostanie do swojej dyspozycji np. banan który położony w odpowiednim miejscu na ziemi może być ekstremalnie niebezpieczny :) Możliwość zabawy kilku osób jednocześnie (a dokładnie czterech) dostępna będzie jedynie w trybie cooperative (deathmatch i CTF nie zostały zaimplementowane z powodu małego zainteresowania nimi w pierwszej części gry).