autor: Radosław Grabowski
Czy Soul Calibur II uzyska status bestsellera?
Dokładnie 27 marca 2003 roku odbędzie się w Kraju Kwitnącej Wiśni oficjalna premiera konsolowej edycji drugiej części kultowej gry Soul Calibur, traktującej o efektownych wirtualnych pojedynkach przy użyciu broni białej i różnorodnych technik walki. Kilka miesięcy później dystrybucja wystartuje również w Stanach Zjednoczonych i Europie.
Dokładnie 27 marca 2003 roku odbędzie się w Kraju Kwitnącej Wiśni oficjalna premiera konsolowej edycji drugiej części kultowej gry Soul Calibur, traktującej o efektownych wirtualnych pojedynkach przy użyciu broni białej i różnorodnych technik walki. Kilka miesięcy później dystrybucja wystartuje również w Stanach Zjednoczonych i Europie.
Omawiany produkt zostanie udostępniony równolegle na trzy platformy sprzętowe: Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube. Warto zauważyć, iż każda wersja posiadać będzie jedną ukrytą postać właściwą tylko sobie, czyli odpowiednio:
- Hieihachi (zawodnik rodem z serii Tekken)
- Spawn (bohater popularnego cyklu komiksów)
- Link (główna postać sagi The Legend of Zelda)
Wydawca (japońska firma Namco) zamierza do końca bieżącego roku sprzedać co najmniej dwa miliony egzemplarzy swojego nowego dzieła (prognozy dotyczą wszystkich trzech konwersji).
Więcej informacji: http://www.namco.com/