autor: Radosław Grabowski
Czarownica z karabinem zamiast miotły
Gdy pod koniec minionego miesiąca wspominaliśmy o kilku projektach, realizowanych w siedzibie dalekowschodniej korporacji AQ Interactive, uczyniliśmy to dość zdawkowo z uwagi na niewielką ilość dostępnych materiałów źródłowych. Teraz mamy Szanownym Czytelnikom znacznie więcej do zaprezentowania w kwestii jednego z zapowiedzianych tytułów - Bullet Witch (premiera jeszcze w bieżącym roku).
Gdy pod koniec minionego miesiąca wspominaliśmy o kilku projektach, realizowanych w siedzibie dalekowschodniej korporacji AQ Interactive, uczyniliśmy to dość zdawkowo z uwagi na niewielką ilość dostępnych materiałów źródłowych. Teraz mamy Szanownym Czytelnikom znacznie więcej do zaprezentowania w kwestii jednego z zapowiedzianych tytułów - Bullet Witch (premiera jeszcze w bieżącym roku).
Mianowicie przejmiemy kontrolę nad futurystyczną wiedźmą imieniem Alicia i poznamy rzeczywistość Anno Domini 2013. Kierując dzielną bohaterką będziemy musieli wyeliminować (wykorzystując pokaźny arsenał środków ofensywnych i defensywnych) straszliwe hordy demonów, które zdążyły opanować Ziemię i niemal doszczętnie zmieść z powierzchni błękitnej planety rodzaj ludzki.
Zabawa stanowić ma zgrabne połączenie dynamicznej akcji, emocjonującej przygody i elementów gatunku cRPG. Z kolei trójwymiarowa szata graficzna przykuje nasze oczy wieloma widowiskowymi efektami wizualnymi, osiągalnymi za sprawą sporych możliwości platformy Xbox 360 (Bullet Witch powstaje wyłącznie z myślą o tej konsoli). Oto przykładowe obrazki: