Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 sierpnia 2020, 12:20

autor: Bartosz Świątek

Cyberpunk 2077 – twórcy nie są w pełni zadowoleni z walki wręcz

Paweł Kapała ze studia CD Projekt RED stwierdził w wywiadzie prasowym, że deweloperzy nadal nie są w pełni zadowoleni z systemu walki wręcz w Cyberpunku 2077. Jest to jeden z aspektów rozgrywki, które są obecnie poprawiane.

Cyberpunk 2077 – twórcy nie są w pełni zadowoleni z walki wręcz - ilustracja #1
Walka wręcz ma wyglądać lepiej niż w dotychczasowych materiałach.

W SKRÓCIE:

  1. twórcy Cyberpunka 2077 nadal dopracowują system walki wręcz – mowa szczególnie o tym, jak wyglądają tego typu starcia;
  2. teoretycznie w grze będzie można cały czas używać broni białej, ale lepszym pomysłem będzie bardziej elastyczne podejście i dostosowywanie taktyki do napotkanego wroga.

Paweł Kapała - starszy projektant gameplaya w studiu CD Projekt RED – stwierdził w wywiadzie udzielonym serwisowi VG24/7, że deweloperzy nie są jeszcze w 100% zadowoleni z systemu walki wręcz zaimplementowanego w grze Cyberpunk 2077.

Spędzamy dużo czasu próbując to udoskonalić i nie jesteśmy w stu procentach zadowoleni, głównie z tego, jak w walce wręcz wyglądają ciosy. Nadal nad tym pracujemy i cieszę się, że mogę powiedzieć, że już teraz jest o wiele lepiej niż było. I będzie jeszcze lepiej. Przyznajemy, że to jest coś, co musimy udoskonalić – stwierdził deweloper.

To niewątpliwie dobra wiadomość – walka wręcz to jeden z aspektów rozgrywki, które były najczęściej krytykowane przez dziennikarzy mających okazję zagrać w Cyberpunka 2077.

Warto też odnotować, że choć technicznie rzecz biorąc możliwe będzie używanie przez całą grę wyłącznie różnorakiej broni białej, to niekoniecznie będzie to optymalne rozwiązanie.

Kładziemy duży nacisk na to, by wrogowie w naszej grze pasowali do świata przedstawionego. Jeśli wyciągniesz katanę, a w starciu pojawi się, na przykład, dwóch snajperów, to oni nie dopasują się do ciebie. Po prostu będą strzelali ze swoich karabinów snajperskich. Więc musisz przemyśleć swoje podejście. Tak, technicznie rzecz biorąc możliwe jest bieganie wszędzie z kataną. Ale jeśli zobaczysz helikopter, to będziesz na niego szarżował z nożem? Nie wydaje mi się. To może nie być zbyt dobra strategia. I tak, w pełni oczekuję, że tak zrobią (gracze - przyp. red.) – powiedział Paweł Kapała.

Omawiana produkcja zadebiutuje 19 listopada na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. W późniejszym czasie gra trafi także na PlayStation 5 i Xboksa Series X.

  1. Grałem 4 godziny w Cyberpunka 2077 – to świetna gra, ale…
  2. Widziałem Cyberpunk 2077 i wiem, czego CDPR nie udało się dopracować
  3. Cyberpunk 2077 na chłodno – analiza nadchodzącej gry CDPR
  4. Wszystko o Cyberpunk 2077
  5. Cyberpunk 2077 – strona oficjalna