autor: Szymon Liebert
Crysis 2 skorzysta z DirectX 11 w przyszłym tygodniu
Na stronie MyCrysis pojawiła się data wydania oczekiwanej łatki wprowadzającej wsparcie dla DirectX 11 do pecetowej wersji Crysis 2. Aktualizacja zostanie wydana w najbliższy poniedziałek (27 czerwca) i przyniesie poważne zmiany graficzne. Twórcy opublikowali pełną listę nowości i dodatków, które powinny uczynić grę znacznie ładniejszą.
Na stronie MyCrysis pojawiła się data wydania oczekiwanej łatki wprowadzającej wsparcie dla DirectX 11 do pecetowej wersji Crysis 2. Aktualizacja zostanie wydana w najbliższy poniedziałek (27 czerwca) i przyniesie poważne zmiany graficzne. Twórcy opublikowali pełną listę nowości i dodatków, które powinny uczynić grę znacznie ładniejszą.
Brak obsługi DirectX 11 w dniu premiery Crysis 2 był sporym rozczarowaniem dla wielu komputerowych fanów gry, więc firma Crytek szybko zapewniła, że nadrobi braki. Przez kilka tygodni nie otrzymywaliśmy żadnych oficjalnych wieści o aktualizacji, aż w końcu producent przerwał milczenie. Teraz wiemy, że oczekiwana poprawka będzie dostępna w najbliższy poniedziałek.
Warto przypomnieć, że Crytek przedwcześnie i omyłkowo opublikował dwa elementy składające się na nadchodzącą aktualizację - DX11 Tesselation Pack oraz Hi Res Textures Pack. Pliki zostały usunięte z serwerów, bo nie działają bez łatki, którą otrzymamy w poniedziałek.
Poprawka 1.9 wprowadzi sporo nowości związanych z DirectX 11. Gracze będą mogli zobaczyć lepsze cienie, efekt tesselacji, poprawione tekstury, wysokiej jakości rozmycie HDR i dziesiątki innych efektów. Pełną listę zmian można sprawdzić na forum MyCrysis (w języku angielskim). Czy z tymi dodatkami Crysis 2 osiągnie pełnię możliwości? Przekonamy się wkrótce.