autor: Maciej Myrcha
Coś dla najmłodszych - Barbie Fashion Show w sklepach.
Mimo iż w dzisiejszych czasach posiadanie lalki Barbie, marzenia chyba każdej "młodej damy", nie jest już takim wydarzeniem towarzyskim jak kiedyś, to jednak fakt zapotrzebowania takich zabawek rodzice, a konkretnie ich portfele, odczuwają dość poważnie. Teraz jednak będzie można się "opędzić" od dziewczęcia co chwilę wywrzaskującego "Mamo kup mi Barbie" jednym programem, Barbie Fashion Show, który według informacji pochodzących z firmy Vivendi Universal właśnie wylądował na półkach sklepowych.
Mimo iż w dzisiejszych czasach posiadanie lalki Barbie, marzenia chyba każdej "młodej damy", nie jest już takim wydarzeniem towarzyskim jak kiedyś, to jednak fakt zapotrzebowania takich zabawek rodzice, a konkretnie ich portfele, odczuwają dość poważnie. Teraz jednak będzie można się "opędzić" od dziewczęcia co chwilę wywrzaskującego "Mamo kup mi Barbie" jednym programem, Barbie Fashion Show, który według informacji pochodzących z firmy Vivendi Universal właśnie wylądował na półkach sklepowych.
Dzięki Barbie Fashion Show pięcioletnie i starsze dziewczynki będą mogły wcielić się w rolę projektanta mody oraz zająć się wyglądem każdego elementu pokazu, począwszy od ubiorów i dodatków po wystrój sceny oraz choreografię modelek na wybiegu. Wszystkie te przygotowania mają na celu ułatwienie tytułowej Barbie występu na najbardziej prestiżowym i największym pokazie Tygodnia Mody w Paryżu. Do dyspozycji dostaniemy 3 studia projektanckie, w Los Angeles, Nowym Jorku i Paryżu, ponad 240 rodzajów materiałów, modelki w postaci Barbie, Teresy, Christie oraz Kayli a także możliwość umieszczenia projektów swoich pokazów na oficjalnej stronie firmy Mattel.