autor: Marcin Skierski
Cooking Mama i inne gry z popularnej serii z kilkunastomilionową sprzedażą
Firma Majesco na swojej hali wystawowej na targach E3 zaprezentowała graficzną linię czasu serii zapoczątkowanej przez wydane w 2006 roku Cooking Mama. Przy okazji poznaliśmy świetne wyniki sprzedaży całego cyklu.
Firma Majesco na swojej hali wystawowej na targach E3 zaprezentowała graficzną linię czasu serii zapoczątkowanej przez wydane w 2006 roku Cooking Mama. Przy okazji poznaliśmy świetne wyniki sprzedaży całego cyklu.
Oddzielny plakat informuje zwiedzających, że kolejne gry z popularną „mamuśką” w roli głównej sprzedały się na świecie w ponad 12 milionach egzemplarzy. Jak donosi serwis Joystiq, aż 8.5 milionów nabywców stanowią mieszkańcy Ameryki Północnej. Jest to rewelacyjny wynik jak na tak niepozorną markę. To również kolejny dowód na to, że zapotrzebowanie na stosunkowo proste produkcje zapewniające natychmiastową rozrywkę jest dzisiaj ogromne.
Gracze serię najbardziej kojarzyć mogą za sprawą kolejnych części Cooking Mama, w której z tytułową gospodynią przyrządzaliśmy najróżniejsze potrawy i wykonywaliśmy związane z tym pojedyncze wyzwania. Oprócz tego wydana została również odsłona Gardening Mama, w której zabieraliśmy się za plewienie ogródka. W zeszłym roku Cooking Mama zadebiutowała na Facebooku, a w najbliższych miesiącach na rynku pojawi się Camping Mama: Outdoor Adventures oraz Cooking Mama 4: Kitchen Magic.