Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 kwietnia 2007, 07:13

Company of Heroes: Opposing Fronts - pierwsze informacje

Redaktorzy serwisu 1Up opublikowali pierwsze informacje na temat drugiej odsłony cyklu Company of Heroes. Opposing Fronts nie będzie dodatkiem do jednej z najlepszych gier ubiegłego roku (średnia ocena 94.1% według magazynu GameRankings!), ale samodzielnym produktem.

Redaktorzy serwisu 1Up opublikowali pierwsze informacje na temat drugiej odsłony cyklu Company of Heroes. Opposing Fronts nie będzie dodatkiem do jednej z najlepszych gier ubiegłego roku (średnia ocena 94.1% według magazynu GameRankings!), ale samodzielnym produktem.

Company of Heroes: Opposing Fronts - pierwsze informacje - ilustracja #1

Nowa gra studia Relic Entertainment zaoferuje dwie kampanie dla jednego gracza. W pierwszej z nich staniemy po stronie Brytyjczyków i spróbujemy wyzwolić francuskie miasto Caen, w drugiej natomiast pokierujemy wojskami niemieckimi podczas alianckiej operacji o kryptonimie Market Garden. Nowości czekają nas również w trybie wieloosobowym. Autorzy obiecują kilka premierowych wariantów rozgrywki, a także możliwość użycia armii wprowadzonych w Opposing Fronts z tymi z pierwowzoru.

Company of Heroes: Opposing Fronts - pierwsze informacje - ilustracja #2

Gra zostanie dopracowana pod względem wizualnym. Na potrzeby Opposing Fronts twórcy rozbudowali silnik Essence Engine, dzięki czemu wykorzysta on efekty graficzne charakterystyczne dla dziesiątej generacji bibliotek DirectX – pojawi się m.in. system dynamicznej pogody. Zmiany czekają nas ponadto w innych aspektach rozgrywki, poprawiona zostania np. sztuczna inteligencja jednostek i pojazdów.

Więcej informacji na temat gry jest ujawnionych w majowym numerze magazynu Games for Windows. Druga odsłona cyklu Company of Heroes zadebiutuje na rynku jesienią.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej