autor: Marek Grochowski
Codemasters z nowym logiem
Brytyjski koncern Codemasters postanowił ostatnimi czasy odświeżyć nieco własny wizerunek. W ramach przypomnienia światu o swoim istnieniu firma zamiast atakować graczy zakrojoną na szeroką skalę kampanią reklamową zdecydowała się na znacznie prostszą opcję: zmianę loga.
Brytyjski koncern Codemasters postanowił ostatnimi czasy odświeżyć nieco własny wizerunek. W ramach przypomnienia światu o swoim istnieniu firma zamiast atakować graczy zakrojoną na szeroką skalę kampanią reklamową zdecydowała się na znacznie prostszą opcję: zmianę loga.
Prezentowany powyżej znak, pod jakim występować będą „Mistrzowie Kodu”, ma za zadanie odzwierciedlać kreatywność ich przedsiębiorstwa w dziedzinie elektronicznej rozrywki. Zaprojektowany przez agencje Branded i Clinic symbol występować będzie w różnych wersjach kolorystycznych, a sam Rod Cousens, prezes Codemasters twierdzi, że pogrubione oraz bardziej enigmatyczne oznaczenie będzie stanowić doskonałe wprowadzenie do kolejnego etapu w rozwoju spółki.
Logo zostanie przetestowane w akcji jeszcze w tym miesiącu. Ujrzymy je w takich tytułach, jak Hospital Tycoon (premiera 08.06.2007), Colin McRae: DIRT (premiera 22.06.2007) oraz Overlord (premiera 29.06.2007).