autor: Artur Falkowski
Co wyniknie ze współpracy brytyjskiego dewelopera z Red Bull Energy Drink?
Brytyjski deweloper FreeStyleGames oznajmił, że wszedł w porozumienie z producentem popularnych napojów energetycznych, Red Bull Energy Drink. Jak nietrudno się domyślić, nawiązana współpraca ma zaowocować stworzeniem gier, które nie tylko przyniosą dochód, ale również zareklamują raczej niekojarzoną z branżą elektronicznej rozrywki firmę.
Brytyjski deweloper FreeStyleGames oznajmił, że wszedł w porozumienie z producentem popularnych napojów energetycznych, Red Bull Energy Drink. Jak nietrudno się domyślić, nawiązana współpraca ma zaowocować stworzeniem gier, które nie tylko przyniosą dochód, ale również zareklamują raczej niekojarzoną z branżą elektronicznej rozrywki firmę.
Jak zapewnił Chris Lee z FreeStyleGames, nie musimy się obawiać wypuszczenia robionych tanim kosztem gierek pokroju tych dodawanych w zeszłym roku do zestawów Burger Kinga. „Nasze porozumienie idzie o wiele dalej niż zwykłe umowy o reklamę produktów w grze. Bardzo istotne jest to, by podkreślić, że pracujemy ręka w rękę nad fascynującymi, pierwszoligowymi tytułami, które będą prawdziwym odzwierciedleniem marki Red Bull Energy Drink, a także wspaniałym, oryginalnym doświadczeniem dla graczy”.
Zazwyczaj do takich wypowiedzi należy podchodzić z dystansem i sporą dozą sceptycyzmu. Szczególnie, kiedy nie są poparte solidnym doświadczeniem i szeregiem naprawdę udanych tytułów. W tym przypadku mamy do czynienia z firmą, która na swoim koncie ma zaledwie jedną grę (dodać trzeba, nienajgorszą) – B-Boy. Być może jednak tym razem twórcy nas zaskoczą? Poczekamy, zobaczymy.