Co kiedyś nazywaliśmy "demonem wydajności"..., czyli siedem lat grafiki 3D
Karta graficzna, a w istocie „Akcelerator Graficzny” to najważniejszy element komputera w oczach ludzi takich jak my, czyli mówiąc dosłownie miłośników gier komputerowych. W końcu nie od dziś wiadomości o nowych układach i kartach graficznych oraz przedstawiane próbki ich możliwości wzbudzają nasze ogromne zainteresowanie, a dopracowana grafika 3D stała się podstawowym wyznacznikiem jakości gry. A jak było kiedyś? A jak to się zaczęło? Zapraszam na serwis accelenation.com, gdzie zamieszczono artykuł pozwalający prześledzić siedem lat rozwoju grafiki trójwymiarowej i zapoznać się z kolejnymi produktami takich firm jak: 3Dfx, ATi, Intel, Matrox, NVIDIA, NEC/ST Micro/PowerVR, Rendition, 3Dlabs, Trident, Number Nine czy S3.
Karta graficzna, a w istocie „Akcelerator Graficzny” to najważniejszy element komputera w oczach ludzi takich jak my, czyli mówiąc dosłownie miłośników gier komputerowych. W końcu nie od dziś wiadomości o nowych układach i kartach graficznych oraz przedstawiane próbki ich możliwości wzbudzają nasze ogromne zainteresowanie, a dopracowana grafika 3D stała się podstawowym wyznacznikiem jakości gry. A jak było kiedyś? A jak to się zaczęło? Zapraszam na serwis accelenation.com, gdzie zamieszczono artykuł pozwalający prześledzić siedem lat rozwoju grafiki trójwymiarowej i zapoznać się z kolejnymi produktami takich firm jak: 3Dfx, ATi, Intel, Matrox, NVIDIA, NEC/ST Micro/PowerVR, Rendition, 3Dlabs, Trident, Number Nine czy S3.
Poniżej kilka zdjęć kilka pierwszych akceleratorów graficznych.