autor: Marek Grochowski
Cenega uruchamia Kompanię Graczy
Gdy ponad rok temu firma Cenega Poland zainicjowała usługę Klub Gracza, w mgnieniu oka okazało się, że warszawska spółka popełniła falstart, bo wdrożony przez nią program lojalnościowy tuż po otwarciu utkwił w martwym punkcie. Dziś jednak wszystko jest już jak najbardziej w porządku i dokładnie od godziny 12:00 możemy testować beta-wersję nowej idei rodzimego dystrybutora, serwisu o szumnie brzmią
Gdy ponad rok temu firma Cenega Poland zainicjowała usługę Klub Gracza, w mgnieniu oka okazało się, że warszawska spółka popełniła falstart, bo wdrożony przez nią program lojalnościowy tuż po otwarciu utkwił w martwym punkcie. Dziś jednak wszystko jest już jak najbardziej w porządku i dokładnie od godziny 12:00 możemy testować beta-wersję nowej idei rodzimego dystrybutora, serwis Kompania Graczy.
Przygotowana przez Cenegę witryna opiera się na stosunkowo prostych zasadach: w zamian za dokonanie na stronie rejestracji gier z katalogu ww. wydawcy otrzymujemy wirtualne punkty, umożliwiające nam wybranie sobie interesujących nagród. Wśród prezentów nie brakuje sprzętu Creative’a, Razera czy Speedlinka, książek z Fabryki Słów oraz gadżetów z gier takich koncernów, jak Eidos, Take-Two czy UbiSoft. Warto dodać, że gracze, którzy wcześniej rejestrowali zakupione gry, już teraz mogą wykorzystać otrzymane wcześniej punkty.
Gratką dla naszych czytelników jest na pewno opcja wyboru półrocznego abonamentu MayClub, zapewniającego dostęp do całej oferty serwisu Gry-OnLine.
Prócz gadżetów nowa usługa Cenegi zostanie wkrótce rozbudowana o zakładkę z aukcjami co ciekawszych produktów, a także opcję Złoty Strzał, przyspieszającą wybór nagród. Na razie serwis działa stabilnie, choć na wysyłane przezeń automatyczne e-maile trzeba poczekać kilka minut. O ostatecznej funkcjonalności witryny przekonamy się jednak w momencie, kiedy opublikowana zostanie jej finalna wersja.