Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 grudnia 2002, 09:41

Cenega Publishing wydawcą UFO: Aftermath

Bardzo dobre wieści właśnie dotarły do nas z czeskiej firmy Altar Interactive pracującej nad grą UFO: Aftermath – nowoczesnym rozwinięciem znakomitej idei przeboju z początku lat 90-tych, UFO: Enemy Unknown. Otóż wczoraj studio to zwarło umowę z firmą Cenega Publishing, dotyczącą wydania UFO: Aftermath na terenie Europy. Ze 100% pewnością oznacza to, że w naszym kraju tytuł ten zostanie wydany przez firmę Cenega Poland, prawdopodobnie w polskiej wersji językowej i z niedużym opóźnieniem czasowym. Dla jasności - UFO: Aftermath ma mieć swą premierę w połowie roku 2003.

Bardzo dobre wieści właśnie dotarły do nas z czeskiej firmy Altar Interactive pracującej nad grą UFO: Aftermath – nowoczesnym rozwinięciem znakomitej idei przeboju z początku lat 90-tych, UFO: Enemy Unknown. Otóż wczoraj studio to zwarło umowę z firmą Cenega Publishing, dotyczącą wydania UFO: Aftermath na terenie Europy. Ze 100% pewnością oznacza to, że w naszym kraju tytuł ten zostanie wydany przez firmę Cenega Poland, prawdopodobnie w polskiej wersji językowej i z niedużym opóźnieniem czasowym. Dla jasności - UFO: Aftermath ma mieć swą premierę w połowie roku 2003.

Przypominam, iż pierwotnie gra nosiła tytuł Dreamland Chronicles: Freedom Ridge i była tworzona przez zespół Mythos Games. Niespodziewanie projekt zawieszono i wydawało się już, że nigdy nie zostanie ukończony. Pojawił się jednak czeski developer Altar Interactive (twórca strategii Original War) i zajął się jego dalszą produkcją. Akcja Aftermath przenosi graczy w niezbyt odległą przyszłość, gdzie w wyniku inwazji obcych wielka ziemska cywilizacja została zredukowana do garstki ocalonych. Z czasem ludzie pozostali przy życiu zorganizowali się i zaczęli walczyć z najeźdźcami. Gracze muszą pokierować tę garstkę do zwycięstwa.

Szczegółowe informacje znajdziecie w Encyklopedii GRY-OnLine.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej