autor: Kamil Zwijacz
Castlevania: Lords of Shadow 2 - udostępniono demo. Znamy wymagania sprzętowe
Firma Konami udostępniła wersję demonstracyjną gry Castlevania: Lords of Shadow 2. Mogą ją przetestować użytkownicy komputerów PC oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3, choć w tym ostatnim przypadku na razie tylko w USA, gdyż demo powinno ukazać się w Europie wraz z dzisiejszą aktualizacją PlayStation Store. Przy okazji poznaliśmy wymagania sprzętowe komputerowej edycji.
W sklepie Steam udostępniono wersję demonstracyjną zbliżającej się wielkimi krokami gry Castlevania: Lords of Shadow 2. Demo slashera autorstwa studia Mercury Steam Entertainment dostępne jest także w usłudze Xbox Live, a dziś prawdopodobnie ukaże się w europejskiej wersji PlayStation Network. Gra pojawi się na konsolach Xbox 360, PlayStation 3 oraz komputerach PC 28 lutego na Starym Kontynencie. Niestety obecnie produkcja nie ma oficjalnego, polskiego dystrybutora, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by zaopatrzyć się w nową Castlevanię u rodzimych sprzedawców. W przypadku edycji PC można tego dokonać w znacznie niższych cenach, niż na Steamie (od około 120 zł wzwyż, w porównaniu do 150 zł w sklepie firmy Valve). Na polską wersję językową nie ma co liczyć.
Dzięki karcie produktu w sklepie firmy Valve, poznaliśmy także wymagania sprzętowe gry Castlevania: Lords of Shadow 2.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor: 2.4Ghz Intel Core 2 Duo lub podobny od AMD,
- Karta grafiki: z 512 MB RAM i wsparciem dla bibliotek DirectX 9.0c,
- Pamięć: 2 GB RAM,
- System operacyjny: Windows XP Service Pack 3,
- Dysk twardy: 10 GB wolnego miejsca.
Zalecane wymagania sprzętowe:
- Procesor: czterordzeniowy,
- Karta grafiki: z 1024 MB RAM i wsparciem dla bibliotek DirectX 11c,
- Pamięć: 2 GB RAM,
- System operacyjny: Windows 7,
- Dysk twardy: 10 GB wolnego miejsca.
Castlevania: Lords of Shadow 2 to kontynuacja slashera z 2010 roku, opowiadającego o przygodach Gabriela Belmonta – członka Bractwa Światła, zwalczającego siły zła. Kontynuacja zapowiada się na twórcze rozwinięcie sprawdzonych patentów, a jedną z największych zmian będzie otwartość świata. Do miana sandboksa grze ma być daleko, ale eksploracja środowiska wejdzie na wyższy poziom, w porównaniu do liniowej części pierwszej.