Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 listopada 2013, 11:48

Call of Duty: Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC

Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem prezentującym grę Call of Duty: Ghosts w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test został wykonany na komputerze z procesorem Intel Core i5 i kartą graficzną GeForce GTX 660 Ti.

Call of Duty: Ghosts można już od kilku dni kupić czy to w sklepie normalnym czy cyfrowym, pora więc na przygotowanie filmiku prezentującego różnice w jakości oprawy graficznej na minimalnych i maksymalnych ustawieniach. Jak zwykle nie bawimy się w ekspertów i to im zostawiamy fachowe oceny użytej technologii. Dla nas liczy się to, jak gra wygląda.

Call of Duty: Ghosts

A wygląda średnio, nawet wtedy, kiedy wszystkie opcje w menu ustawimy tak, by obraz był wyświetlany z najwyższą jakością. Tekstrury są często rozmyte (co ciekawe, zdarzają się miejsca, gdzie na minimum wyglądają lepiej, zupełnie tak, jakby silnik przy maksymalnych ustawieniach na komputerze testowym nie nadążył z wczytaniem tekstur w wyższej rozdzielczości), a obiekty nie grzeszą liczbą polygonów. U progu nowej generacji od gry klasy AAA można wymagać więcej. Aby może jednak nie generalizować należy dodać, że nowy CoD ma tzw. “momenty”, dla których warto dać jej szansę.

  1. Porównanie ustawień graficznych w grze Call of Duty: Ghosts - wersja HD.

Konfiguracja komputera testowego

Procesor

Intel Core i5-2500 CPU @3.30 GHz

Płyta główna

msi P67A-GD55 (B3)

Karta graficzna

GeForce GTX 660 Ti 2GB GDDR5

Pamięć RAM

8GB

Przemysław Zamęcki

Przemysław Zamęcki

Grał we wszystko na wszystkim. Fan retro gratów i gier w pudełkach, które namiętnie kolekcjonował. Spoczywaj w pokoju przyjacielu - 1978-2021

więcej