Call of Duty: Ghosts - porównanie ustawień graficznych na PC
Zapraszamy do zapoznania się z kilkuminutowym filmem prezentującym grę Call of Duty: Ghosts w minimalnych i maksymalnych ustawieniach graficznych. Test został wykonany na komputerze z procesorem Intel Core i5 i kartą graficzną GeForce GTX 660 Ti.
Call of Duty: Ghosts można już od kilku dni kupić czy to w sklepie normalnym czy cyfrowym, pora więc na przygotowanie filmiku prezentującego różnice w jakości oprawy graficznej na minimalnych i maksymalnych ustawieniach. Jak zwykle nie bawimy się w ekspertów i to im zostawiamy fachowe oceny użytej technologii. Dla nas liczy się to, jak gra wygląda.
A wygląda średnio, nawet wtedy, kiedy wszystkie opcje w menu ustawimy tak, by obraz był wyświetlany z najwyższą jakością. Tekstrury są często rozmyte (co ciekawe, zdarzają się miejsca, gdzie na minimum wyglądają lepiej, zupełnie tak, jakby silnik przy maksymalnych ustawieniach na komputerze testowym nie nadążył z wczytaniem tekstur w wyższej rozdzielczości), a obiekty nie grzeszą liczbą polygonów. U progu nowej generacji od gry klasy AAA można wymagać więcej. Aby może jednak nie generalizować należy dodać, że nowy CoD ma tzw. “momenty”, dla których warto dać jej szansę.
Konfiguracja komputera testowego
Procesor | Intel Core i5-2500 CPU @3.30 GHz |
Płyta główna | msi P67A-GD55 (B3) |
Karta graficzna | GeForce GTX 660 Ti 2GB GDDR5 |
Pamięć RAM | 8GB |