Call of Duty 2 - z patchem jednak wszystko ok
Najwidoczniej ostatnie rewelacje na temat problemów studia Infinity Ward ze stworzeniem długo oczekiwanego patcha do pecetowej wersji gry Call of Duty 2 okazały się mocno przesadzone. Przed dwoma dniami firma wystosowała odpowiednie oświadczenie, w którym informuje, że prace nad patchem przebiegają zgodnie z planem i właśnie rozpoczęto ostateczne jego testy.
Najwidoczniej ostatnie rewelacje na temat problemów studia Infinity Ward ze stworzeniem długo oczekiwanego (bo zapowiedzianego już w grudniu 2005 roku) patcha do pecetowej wersji gry Call of Duty 2 okazały się mocno przesadzone. Przed dwoma dniami firma wystosowała odpowiednie oświadczenie, w którym informuje, że prace nad patchem przebiegają zgodnie z planem i właśnie rozpoczęto ostateczne jego testy.
Łatka zostanie udostępniona w najbliższym czasie i przyniesie następujące poprawki:
- zaimplementowane oprogramowanie PunkBuster;
- dwie nowe mapy przeznaczone dla rozgrywki wieloosobowej;
- możliwość automatycznego pobierania modyfikacji oraz map;
- usunięcie większości uciążliwych błędów istniejących w trybie multiplayer.
Ponadto twórcy poinformowali, iż rozpoczęła się ostatnia faza produkcji programu umożliwiającego tworzenie własnych map, które będzie można następnie opublikować i wykorzystać w grze. Jego premiera nastąpi „tak szybko, jak to jest tylko możliwe”.
Pracownicy Infinity Ward opracowują również patch dla xboxowej (360) edycji Call of Duty 2. W założeniach ma on poprawić niektóre z błędów trybu wieloosobowego oraz uzupełnić go o kilka nowych funkcjonalności (m.in. możliwość tworzenia prywatnych lobby (pokoi), wyrzucania z nich nieproszonych gości oraz przystosowywania warunków danego pojedynku do własnych preferencji). Nie wiadomo niestety kiedy patch zostanie udostępniony do pobrania poprzez usługę Xbox Live.