Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 marca 2004, 11:12

Byli pracownicy Microsoft anonsują powstanie nowej firmy zajmującej się produkcją gier oraz pierwszy produkt

Herb Marselas i Chas Boyd, dotychczasowi pracownicy Microsoft, ogłosili wczoraj powstanie nowej firmy zajmującej się produkcją gier komputerowych, o nazwie Emogence. Studio w pocie czoła pracuje już nad swoim pierwszym produktem, zatytułowanym Grafan, który będzie grą akcji z silnie zaznaczonymi elementami RPG.

Herb Marselas i Chas Boyd, dotychczasowi pracownicy Microsoft, ogłosili wczoraj powstanie nowej firmy zajmującej się produkcją gier komputerowych, o nazwie Emogence. Studio w pocie czoła pracuje już nad swoim pierwszym produktem, zatytułowanym Grafan, który będzie grą akcji z silnie zaznaczonymi elementami RPG.

Obaj panowie legitymują się odpowiednim doświadczeniem programistycznym. Marselas pracował w Microsoft nad trójwymiarowym silnikiem do Age of Mythology a także pomagał Bungie Studios przy Halo 2, natomiast Boyd spędził ostatnie kilka lat jako projektant interfejsu API do Direct3D. O ich pierwszym produkcie wiadomo na razie tyle, że będzie posiadać niezwykle zaawansowany silnik, generujący środowisko „w locie” i obsługujący dobrodziejstwa w postaci Pixel Shader 3.0. Zarówno Marselas jak i Boyd wierzą, że Grafan „wysoko podniesie poprzeczkę w branży, zwłaszcza w gatunku gier akcji/RPG.”

Grafan ukaże się jeszcze w tym roku na PC, poniżej znajdziecie pierwsze udostępnione przez Emogence screenshoty:

 

Byli pracownicy Microsoft anonsują powstanie nowej firmy zajmującej się produkcją gier oraz pierwszy produkt - ilustracja #1
Byli pracownicy Microsoft anonsują powstanie nowej firmy zajmującej się produkcją gier oraz pierwszy produkt - ilustracja #2
Byli pracownicy Microsoft anonsują powstanie nowej firmy zajmującej się produkcją gier oraz pierwszy produkt - ilustracja #3

 

Linki do stron powiązanych z tematem:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej