autor: Bartosz Świątek
Bring the Crunch – DLC do South Park: The Fractured But Whole zadebiutuje 31 lipca
Kolejne rozszerzenie do South Park: The Fractured But Whole zadebiutuje 31 lipca na PlayStation 4, Xboksie One oraz pecetach. DLC Bring the Crunch wprowadzi do gry nową klasę postaci oraz kampanię fabularną.
Kolejne rozszerzenie do South Park: The Fractured But Whole – stworzonego przez firmę Ubisoft, drugiego RPG-a w świecie popularnego, prześmiewczego serialu animowanego – zadebiutuje 31 lipca na PlayStation 4, Xboksie One oraz pecetach (we wrześniu tytuł ten trafi również na Nintendo Switch, więc w późniejszym terminie można się zapewne spodziewać premiery dodatku także na tej platformie). DLC wprowadzi do gry nową kampanię fabularną oraz klasę superbohaterską Final Girl. Ta ostatnia przyniesie ze sobą szereg nowych taktyk i możliwości – przy czym, po ukończeniu dodatku z nowości będzie można korzystać także w podstawowej kampanii.
W Bring the Crunch twój najnowszy kumpel, Mint-Berry Crunch, znany również jako Bradley Biggle, znany również jako Gok-zarah, właśnie przybył ze swojej rodzinnej planety Kokujon z ogromną mocą mięty i jagód. Niedługo potem idylliczne lato nad jeziorem Tardicaca zamienia się w prawdziwy koszmar, gdy w niewyjaśnionych okolicznościach znikają doradcy obozowi. Obóz letni znajduje się w niebezpieczeństwie, Fastpass wysyła więc sygnał alarmowy na Coonstagramie. Połącz siły z FastPassem, doktorem Timothym, profesorem Chaosem i najnowszym członkiem Coon & Friends, Mint-Berry Crunchem, aby uratować letni obóz – czytamy w podsumowaniu fabularnym na stronie Ubisoftu.
South Park: The Fractured But Whole zadebiutowało na rynku w październiku 2017 roku i zdobyło sobie przychylność zarówno krytyków (w naszej recenzji tytuł ten otrzymał notę 8,5/10), jak i graczy. Pierwszym dodatkiem do omawianej gry był wydany w grudniu 2017 r. Danger Deck. Z kolei opowiadające historię o wampirach DLC Od zmierzchu do Casa Bonita miało swoją premierę w marcu tego roku.
- Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku
- Ubisoft – strona oficjalna